TEMAT WYDANIA: LIDER BIZNESU BEAUTY – najważniejsze aspekty zarządzania

 

BIZNES

Jak skutecznie użyć social media do promocji usług beauty?

Marketing na Facebooku dla liderów beauty

Kampania promocyjna salonu kosmetycznego na przykładzie marki Kandara

Jak zarabiać na współpracy z innymi firmami, nie wydając ani złotówki? Poznaj moc cross-marketingu

Dlaczego twoje klientki nie wracają i jak to zmienić?

Mam lojalne klientki…czyżby?

Jak być skutecznym managerem i stworzyć efektywne zespoły?

Biznes od kuchni – 3 dobre rady dla managerów

Strategię doboru urządzeń wyznacza klient

Profesjonalny salon, czyli jak zwiększyć rentowność salonów kosmetycznych

Stosowanie produktów leczniczych off-label w zabiegach medycyny estetycznej

Liderem się stajesz, a nie zostajesz

Urządzenia do salonu – kupować czy wypożyczać?

Wynajem sprzętu czy zakup – jakie rozwiązanie jest lepsze dla gabinetu? – komentarz Andrzeja Chmielewskiego, SEO Nova Group

 

WYWIAD Z MANAGEREM

Artystyczna dusza i biznesowe podejście – rozmowa z dr Krzysztofem Gojdziem, właścicielem sieci salonów Holistic Clinic

 

KOSMETOLOGIA

Opalanie – jak edukować klientów

Jak przygotować klientki do lata

Młodość na talerzu

Jak przygotować skórę stóp na lato

Resweratrol – eliksir młodości?

 

MEDYCYNA ESTETYCZNA

Technologia HIFU – alternatywa dla liftingu chirurgicznego

HIFU – rozwiązania rekomendowane przez dystrybutorów

Starzenie się dłoni a medycyna estetyczna

Nici liftingujące w ofercie salonu – model współpracy z lekarzem

 

SPA&WELLNESS

Jak przygotować SPA na wakacje?

Grand Lubicz – case study sukcesu nad morzem

 

 

 

Facebook

YouTube