8 MITÓW SPRZEDAŻY W SALONIE BEAUTY I SPA

Więcej klientów, ich częstsze wizyty oraz zwiększenie sprzedaży detalicznej to obecnie zagadnienie numer 1 dla managerów salonów beauty i spa. Do tego dochodzi jeszcze umiejętność przekonania pracowników, że warto polecać swoje usługi, że tylko tak cały biznes będzie mógł się rozwijać.

SLIDER-EBOOK

Trenerka biznesu spa&beauty Marta Fiłoń pisze, że nic nie da racjonalne i logiczne przekonywanie pracowników jeżeli manager nie popracuje nad ich wewnętrznymi przekonaniami, które blokują ich zaangażowanie a nawet jakąkolwiek inicjatywę.

Jeżeli borykasz się ze swoimi obawami lub przekonaniami zespołu, że:

1. Nie jestem sprzedawcą.
2. Moje produkty są za drogie.
3. Klienci nie kupują kosmetyków, ponieważ wolą kupić je taniej w internecie.
4. Klient pomyśli, że chcę mu coś sprzedać.
5. Nie umiem sprzedawać.
6. Jeżeli nie mam od tego prowizji, to nie muszę się wysilać.
7. Wolę się nie narzucać.
8. Nic nie działa na klienta.

 

 

 

Facebook

YouTube