SZKOLENIA DLA MANAGERA SALONU BEAUTY I SPA

AKADEMIA MANAGERA SALONU BEAUTY I SPA

Techniki marketingowe, sposoby na zwiększenie sprzedaży usług i kosmetyków oraz zarządzanie zespołem, czyli konieczna wiedza do prowadzenia zyskownego biznesu beauty i spa

  • kompletna wiedza do prowadzenia zyskownego biznesu beauty, spa, medycyny estetycznej
  • narzędzia, techniki, gotowe rozwiązania, procedury i inspiracje
  • prestiżowy certyfikat potwierdzający udział w Akademii Managera
  • szkolenia prowadzone przez doświadczonego trenera biznesu beauty i spa

harmonogram akademii:

NOWOŚĆ

27.03 - brak miejsc

25.03 - brak miejsc        2.04 nowy termin 

26.03 - brak miejsc        1.04 nowy termin 

Oglądaj fragment szkolenia "Marketing Usług Beauty" 20.03.2017

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!!!

Uwaga: maksymalna liczba uczestników warsztatów to 15 osób. Każde szkolenie jest jednodniowe w godzinach 10:00 -17:00. Miejsce szkolenia: Hotel Bellotto (ul. Senatorska 13/15, Warszawa www.hotelbellotto.pl)

więcej informacji organizacyjnych >>

szkolenia prowadzi

Marta Fiłoń

- trener biznesu spa&beauty i doświadczony szkoleniowiec z zakresu sprzedaży usług i produktów salonu i spa, marketingu i motywowania pracowników. Autorka  publikacji w pismach branżowych oraz materiałów szkoleniowych dla managerów i specjalistów branży beauty. Prowadzi szkolenia otwarte,  jak i dedykowane dla hoteli spa, salonów  beauty oraz dla firm dostarczających rozwiązania dla salonów i spa.

www.szkolenia.spainstytut.pl

FB/MartaFilonSzkolenia

  • 1. Zdobywanie nowych klientów do salonu i spa Przygotowanie i ocena efektywności promocji ciągłych i okazjonalnych • System pozyskiwania klientów z polecenia • Programy lojalnościowe • Akcje ponownego zdobywania byłych klientów • Zapełnianie grafiku szczególnie w „wolniejszych” miesiącach
  • 2. Zwiększanie sprzedaży Tworzenie unikalnej i przyciągającej uwagę oferty • Zasady budowania zachęcających pakietów • Promowanie voucherów podarunkowych • Promowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej • Cross i upselling
  • 3. Komunikacja marketingowa Prowadzenie Facebooka poprzez angażujące treści • Przygotowanie treści sms i maili i strategii ich wysyłania do klientów • Przygotowanie zawartości ulotki, menu i innych treści marketingowych

Dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Szkolenie wykładowe

    by w krótkim czasie (1 dzień) uzyskać jak najwięcej technik i narzędzi marketingowych do zwiększania sprzedaży w salonie beauty

  • Dedykowane dla managera salonu beauty

    Szkolenie wręcz obowiązkowe dla każdego właściciela i managera salonu beauty i spa, który odpowiada za liczbę klientów w salonie i kwoty ich zamówień.

  • Pakiet technik i narzędzi do promocji zabiegów i kosmetyków

    Poznasz proste techniki, które „same” będą zwracać uwagę klientek na nowe/kolejne zabiegi. Otrzymasz obszerne materiały szkoleniowe, które pozwolą ci samodzielnie zaplanować akcje promocyjne na cały rok.

  • KALENDARZ PRACY SALONU • opracowanie indywidualnych strategii promocyjnych na każdy miesiąc pracy salonu
  • PLAN KONKRETNYCH DZIAŁAŃ • przygotowanie komunikatow marketingowych, na FB, narzędzi marketingowych => CEL: GOTOWA STRATEGIA MARKETINGOWA
  • NARZĘDZIA MARKETINGOWE • jak przy niskim lub zerowym budżecie przygotowywać atrakcyjne materiały promocyjne dla salonu beauty

Dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Warsztaty szkoleniowe

    by w małej grupie (max. 15 osób) opracować indywidualne strategie dostosowane do twojej sytuacji – w zależności od twojego celu lub rodzaju zabiegów i specyfiki salonu i miejsca.

  • Dedykowane dla managera salonu beauty

    Szkolenie wręcz obowiązkowe dla każdego właściciela i managera salonu beauty i spa, który odpowiada za liczbę klientów w salonie i kwoty ich zamówień.

  • Gotowe plany promocyjne dla twojego salonu

    Na warsztacie dopracujemy i ułożymy gotowe strategie marketingowe dla twojego salonu. Pod okiem trenera ułożysz plan działań na cały rok.

  • 1. Sprzedażowa komunikacja z klientem salonu beauty i spa Sprzedaż poprzez doradzanie rozwiązań • Aktywne słuchanie, czyli identyfikacja potrzeb klienta • Aktywne proponowanie kolejnych zabiegów i kosmetyków do pielęgnacji domowej
  • 2. Techniki sprzedaży Skuteczne proponowanie kolejnych zabiegów i kosmetyków do pielęgnacji domowej • Pytania ułatwiające proponowanie kolejnych zabiegów i produktów • Sprzedaż poprzez trafne argumenty do zakupu • Sprzedaż poprzez budowanie autorytetu w oczach klienta • Zwroty i słowa kluczowe w kontakcie z klientem • Budowanie współpracy sprzedażowej kosmetologa z recepcją
  • 3. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wymówkami klientów Jak poznać rzeczywiste i pozorne obiekcje klienta • Techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów • Metody na przeciwdziałanie wystąpienia obiekcjom

Dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Warsztaty szkoleniowe

    by w małej grupie (max.15 osób) przećwiczyć techniki sprzedaży i komunikaty do klientek, które zachęcą je do zapisania się od razu na kolejny zabieg i do zakupu kosmetyków do pielęgnacji domowej.

  • Przeznaczone dla specjalistów branży beauty i spa

    Szkolenie polecane dla osób pracujących w salonach beauty, spa, med. estetycznej (kosmetologów, terapeutów i recepcjonistów), by nauczyć się efektywnych schematów komunikacyjnych.

    Szkolenie wskazane jest dla każdego managera salonu, by zdobyć wiedzę o tym, CZEGO uczyć swój zespół, by poprawić wyniki sprzedażowe.

  • Kompletna procedura rozmowy sprzedażowej

    Otrzymasz gotową strukturę rozmowy  z klientką – od powitania do pożegnania – by ona zaufała twojemu profesjonalizmowi a przez to kupiła profesjonalne kosmetyki i zapisała się na kolejną wizytę.

  • 1. Efektywna komunikacja z zespołem Przeprowadzanie rozmów motywująco-oceniających • Delegowanie obowiązków • Uczenie sprzedaży • Rekrutacja i selekcja pracowników • Organizacja i realizacja zebrań pracowników • Rozwiązywanie konfliktów
  • 2. Motywowanie Motywowanie finansowe i pozafinansowe • Kierowanie zespołem • Coaching jako narzędzie managera
  • 3. Zarządzanie zespołem Tworzenie opisów stanowisk, regulaminów, zakresów obowiązków • Ustalanie nagród i kar • Zarządzanie przez cele

Dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Warsztaty szkoleniowe

    by w małej grupie (max.15) móc omówić najważniejsze kwestie dla siebie i uzyskać poradę dla swojej sytuacji, a także by przećwiczyć sposoby na motywowanie pracowników.

  • Tylko dla kadry zarządzającej

    Szkolenie wyłącznie dla managerów i właścicieli ze względu na omawianą tematykę zarządzania, rekrutacji, motywowania zespołu.

  • Procedury i inspiracje

    Zbudujesz procedury i regulaminy potrzebne do pracy w salonie beauty. Spotkasz wielu wspaniałych managerów i właścicieli, którzy dodatkowo wesprą cię dobrym słowem i motywacją do działania.

bilety, pakiety, promocje

Szkolenie "Marketing usług beauty" 20.03.2017
350PLN netto
  • szkolenie10:00 -17:00 w Warszawie
  • obszerne materiały szkoleniowe
  • przerwa kawowa
  • certyfikat uczestnictwa
  • -10% dla prenumeratorów BEAUTY INSPIRATION
zamawiam
Wybrany warsztat szkoleniowy
450PLN netto
  • wybrany warsztat szkoleniowy (10:00-17:00, Warszawa): Sprzedaż w salonie beauty (02.04) lub 100% Manager (01.04) lub Marketing Beauty PRO (27.03)
  • obszerne materiały szkoleniowe
  • przerwa kawowa
  • certyfikat
zamawiam

Szkolenia obywają się w salach szkoleniowych w Warszawie.

ważne informacje

  • Czas trwania i miejsce

    Szkolenia i warsztaty odbędą się w salach szkoleniowych w Warszawie – dokładny adres podamy na 7 dni do ustalonej daty szkolenia. Staramy się, by lokalizacja była dogodna dla osób korzystających z PKP.

    Szkolenie trwa od 10:00 do 17:00. Nie skracamy szkoleń i zasadniczo nie przedłużamy. Rano od 9:00 zapraszamy do rejestracji (wymiany biletu na identyfikator) i kawę z ciastkiem.

  • Jak kupić bilet

    Bilet możesz kupić przez sklep onlline www.sklep.beautyinspiration.pl  lub kontakt bezpośredni: sklep@spainsytut.pl lub 609 110 282

    Po zaksięgowaniu kwoty otrzymasz na podany adres email bilet (pdf).

    Każdy bilet jest imienny – dlatego pamiętaj o podaniu imion i nazwisk uczestników szkoleń (jeżeli kupujesz kilka biletów)

    Faktury VAT wystawiamy maksymalnie 7 dni po szkoleniu, przesyłamy emailem na podany adres.

  • Zwroty

    Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do ustalonej daty szkolenia. Po tym terminie i w każdym czasie możesz przekazać bilet innej osobie po warunkiem poinformowania nas o tym – wtedy wystawiamy imienny bilet na tą osobę (kontakt: 609 110 282, sklep@spainstytut.pl).

    W przypadku zwrotu biletu potrącamy wartość otrzymanego bonusu, o ile został zrealizowany.

  • Promocja

    – dodatkowa obniżka 10% od aktualnej ceny dla prenumeratorów BEAUTY INSPIRATION dotyczy TYLKO pojedynczych biletów na szkolenie 20.03.2017 („Marketing Usług Beauty”)

    – kolejne zniżki? Kiedy planujesz zakup min. 5 bietów/pakietów zadzwoń do nas po jeszcze lepsze ceny: 609 110 282

  • Co jest w cenie biletu

    W cenie biletu są:

    – obszerne materiały szkoleniowe do notowania oraz samodzielnej powtórki materiału po szkoleniu

    – przerwy kawowe

    -certyfikat i prestiżowy certyfikat dla osób posiadających pakiet Akademia lub Akademia PRO

partner akademii:

VERSUM - prosty w obsłudze i niezwykle
przydatny system do zarządzania salonem

www.versum.pl

Zapisz

Zapisz

Zapisz

kontakt

BEAUTY INSPIRATION organizator Akademii Managera Spa&Beauty www.beautyinspiration.pl www.sklep.beautyinspiration.pl  tel. 609 110 282 sklep@spainstytut.pl

Zapisz