Akademia Managera Spa

Przez 3 miesiące 2013 roku Warszawa była centrum kosmetycznego dowodzenia Polski – wrześniowe Targi Beauty Forum&Spa, Światowy Kongres Spa na stadionie narodowym, a przede wszystkim Akademia Managera Spa 2013 – cykl szkoleń managerskich dla zarządzających sektorem spa&beauty. 156 uczestników, 9 partnerów, 3 ważne tematy, 25 godzin, i wykładowca – Marta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty.

Przez cały cykl szkoleń, który został zakończony wraz z listopadowym treningiem Beauty Team, na uczestników czekała spora dawka wiedzy i ćwiczeń. Dobre relacje, sporo wiedzy i przystępne jej przekazywanie – te atuty były wymieniane najczęściej wśród opinii poszkoleniowych. Sekrety zdobywania nowych klientów, Sale Up, Beauty Team – tytuły szkoleń były tylko namiastką tego, co czekało na uczestników podczas każdego z 8-godzinnych wykładów przeplatanych wymianą poglądów, dyskusjami, praktycznymi ćwiczeniami.

Trener Marta Fiłoń przybliżyła uczestnikom sposoby na pozyskanie nowych klientów i to, w jaki sposób budować dla nich ofertę, przyciągać skuteczną reklamą. Następnie przeprowadziła managerów przez etapy efektywnej sprzedaży, nadając nowe spojrzenie na kreatywny marketing salonu. Podała przykłady rozwiązań, zaproponowała łatwe sposoby do wdrożenia od zaraz w zarządzaniu salonem beauty. Radziła, w jaki sposób budować zespół sukcesu, w jaki sposób motywować i rozliczać pracowników, aby wszyscy pracowali na wspólny sukces.

– Akademia Managera Spa zrodziła się z potrzeby, w dopowiedzi na prośby naszych czytelników i rosnące zainteresowanie magazynem Spa Inspirations, będącego dawką wiedzy managerskiej. Po raz kolejny wdrożyliśmy cykl szkoleń dla managerów i właścicieli branży spa, co okazało się strzałem w dziesiątkę. – mówi Mariusz Nieścior, red.naczelny magazynu Spa Inspirations, pomysłodawca Akademii. – Była to już trzecia edycja Akademii, jednak po raz pierwszy tak liczna pod względem uczestników. Cieszymy się, że tak wielu managerów postanowiło poszerzyć z nami swoją wiedzę. Mamy nadzieję, że wskazówki przyczynią się do rozwoju wielu biznesów branży beauty, bo taki cel przyświeca nam od początku istnienia platformy Spa Inspirations, którą sukcesywnie poszerzamy o kolejne materiały szkoleniowe – magazyn, podręcznik, materiały audio, płyty DVD.

SZKOL1Uczestnicy poznali teoretyczne i praktyczne tajniki zwiększania skuteczności reklamy i promocji salonu. Dowiedzieli się jak zwiększyć obrót ze sprzedaży detalicznej. Tak dopasowane tematy odpowiadają potrzebom każdej osoby, która zarządza zespołem.

Pani Joanna, która wzięła udział we wszystkich szkoleniach podsumowała:

–  Akademia Managera kolejny raz utwierdziła mnie w przekonaniu, że wszystko, co robię  opiera się na budowaniu relacji z klientem. Natomiast słowa pomoc, ponieważ, determinacja będą nadawały kierunek moim rozmowom z pracownikami. Chętnie wezmę udział w kolejnych szkoleniach, aby na nowo obudzić w sobie olbrzyma.

Tego typu szkolenia wprowadzają zupełnie nową jakość w zakresie szkoleń branży spa. Teraz uczestnictwo w szkoleniach to nie tylko usługa luksusowa, ale obowiązek, dostępny dla każdego. I polscy SZKOL2managerowie sektora urody rozumieją to doskonale. Jedna z uczestniczek, wchodząc na ostatnie szkolenie powiedziała: Dobrze być znowu wśród znajomych.Oby takie nastroje towarzyszyły nam do przyszłego roku. Było nam niezmiernie miło Państwa gościć.

W szkoleniach wzięło udział 156 osób. Szkolenia odbywały się w Warszawie, rozpoczynały się punktualnie o 9, kończyły po 17. Wspierali nas: Dr Belter, Cosmetica, projekt Piersi w Spa, Guffik Select, Conference Support, Janssen Cosmetics, Elecpol, Kosmoprof Gabi.Net.

Szkolenia dostępne na płytach DVD na SKLEP.beautyinspiration.pl

zapytaj o terminy szkoleń 2014: m.goldowska@spainstytut.pl

Facebook

YouTube