BABOR BEAUTY SPA – nowa odsłona Twojego biznesu

babor825Beauty Intelligence Made in Germany to hasło i wizytówka firmy BABOR, lidera profesjonalnej, luksusowej pielęgnacji. Wymagania stawiane dziś branży kosmetycznej – wysokie standardy i skuteczność produktów – stały się filozofią marki już ponad 55 lat temu: pielęgnacja systemowa na technologicznie wysokim poziomie, innowacje kosmetyczne bazujące na zasobach naturalnych oraz troska o równowagę środowiska.

Postęp jest możliwy dzięki wizjonerom, ludziom patrzącym w przyszłość i posiadającym zmysł przewidywania. Dr Michael Babor, założyciel firmy,  był takim właśnie człowiekiem, pełnym pasji pionierem, który już w 1955 roku położył kamień milowy w historii firmy, wyznaczając nowe standardy: stworzył rewolucyjną w tamtych czasach oliwkę hydrofilną HY-OL® do oczyszczania skóry. Dziś produkt ten jest legendą firmy, a jednocześnie najlepiej sprzedającym się kosmetykiem. Równie ambitnym biznesmenem, ważnym dla historii sukcesu firmy, był Dr Leo Vossen, którego rodzina od lat 60-tych jest właścicielem marki. Zafascynowany kosmetyką wykorzystującą naukowe badania, bardzo wcześnie odkrył trend, który w profesjonalnej kosmetyce jest obecny do dziś: skuteczną, doskonale tolerowaną przez skórę pielęgnację systemową, bazująca na naturalnych substancjach czynnych.

Doskonała jakość produktów, różnorodność zabiegów pielęgnacyjnych oraz znakomity serwis i profesjonalna pomoc biznesowa sprawiają, że BABOR jest pożądanym partnerem w drodze do sukcesu. Światowa pozycja marki jest niezwykle wysoka, a liczby mówią same za siebie:  BABOR obecny jest w 60 krajach świata, w oparciu o jego produkty pracuje ponad 100 000 właścicieli salonów i instytutów kosmetycznych. Ponadto marce zaufało liczne grono światowych partnerów tworząc ponad 100 ośrodków BABOR Beauty SPA, 1000 hoteli spa oraz 500 medical spa.

babor1

Na zdjęciu od lewej: Monika Łukowska, dyr. ds. współpracy z ośrodkami SPA, Bio-Kosmetyka; Christopher Hülbach, przedstawiciel zarządu firmy BABOR; Agata Gut, dyr. ds. sprzedaży, Bio-Kosmetyka, w nowootwartym BABOR Beauty SPA Show Room we Wrocławiu.

BABOR Beauty SPA to kolejny kamień milowy w rozwoju marki. To holistyczna koncepcja partnerstwa biznesowego – kosmetyczny instytut przyszłości, stworzony jako kontynuacja dzieła pionierów firmy. Już ponad 100 partnerów
i właścicieli Babor Beauty Spa tworzy nowoczesną sieć luksusowych day spa.

BABOR Beauty SPA to niezawodny sposób na podniesienie rangi gabinetu kosmetycznego lub pomysł na nowy biznes. To gotowe rozwiązanie dla profesjonalistów rozważających zmianę wizerunku swojego gabinetu, planujących renowację, modernizację czy rozbudowę. Wielu naszych partnerów współpracujących z BABORem od 15, 20 czy 25  lat decyduje się na przekazanie rodzinnego biznesu, jakim nierzadko jest gabinet kosmetyczny w ręce młodszego pokolenia. Naszą odpowiedzią na tak naturalną potrzebę zmian, jaka się z tym wiąże jest właśnie projekt BABOR Beauty SPA. Daje on możliwość rozwinięcia infrastruktury gabinetu i pokazania go w nowej odsłonie, gwarantując równocześnie utrzymanie dotychczasowych klientów i zapewniając pozyskanie nowych.

Podczas powstawania BABOR Beauty SPA, zespół Bio-Kosmetyki pracuje ręka w rękę z inwestorem. Oferuje dokładne wytyczne, dotyczące realizacji inwestycji krok po kroku oraz pomoc specjalistów na etapie analizy i tworzenia projektu, w ścisłym porozumieniu z architektami. Wyposażenie BABOR Beauty SPA podyktowane jest wytycznymi, zawartymi w dokumentacji, którą otrzymuje partner. Charakteryzuje je przede wszystkim modułowy system umeblowania
z rozpoznawalnym wzornictwem i dużą siłą identyfikacji marki. Nowocześnie urządzone wnętrza lokalu, elegancka recepcja – serce każdego BBS – umożliwiająca klientom zapoznanie się z szeroką gamą produktów do pielęgnacji domowej, czysta i nowoczesna linia mebli daje osobom przebywającym w centrum piękna BABORa poczucie spokoju, porządku i komfortu. Co ważne, wszystkie działania oparte są wzajemnym porozumieniu i partnerskich zasadach. BABOR Beauty SPA nie jest franszyzą – pozwala na zachowanie pełnej indywidualności i niezależności.

babor2

Praca z rozpoznawalną na całym świecie marką BABOR, gwarancja bezpieczeństwa i stabilności współpracy ze sprawdzonym na świecie partnerem oraz przejrzysta, kompleksowa koncepcja przekonała już ponad 100 inwestorów.

Profesjonalnie przygotowany zespół Bio-Kosmetyki – dział sprzedaży i trenerzy – jest na bieżąco  do dyspozycji kontrahentów. Centra Szkoleniowe we Wrocławiu i Akwizgranie proponują bogaty cykl bezpłatnych szkoleń, obejmujących takie zagadnienia, jak: wiedza o produktach, metody pielęgnacji, indywidualne warsztaty z firmowych technik masażu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, etc.

Firma udostępnia pakiet gotowych materiałów reklamowych umożliwiających profesjonalne promowanie BABOR Beauty SPA na każdym etapie jego funkcjonowania. Plakaty, ulotki informacyjne poprzedzające otwarcie, zaproszenia na samo otwarcie  BBS, cenniki, plakaty, różnego rodzaju ulotki informujące o różnych akcjach promocyjnych BBS. Materiały mimo zrozumiałej unifikacji pozwalają na modyfikacje i wykorzystanie ich przez każde BABOR Beauty SPA w bardzo indywidualny sposób. Oczywiście wspierane są również personalnie i merytorycznie szeroko pojęte działania marketingowe partnerów.

Praca z rozpoznawalną na całym świecie marką BABOR, gwarancja bezpieczeństwa i stabilności współpracy ze sprawdzonym na świecie partnerem oraz przejrzysta, kompleksowa koncepcja przekonała już ponad 100 inwestorów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wszystkimi możliwościami, jakie otwiera BABOR Beauty SPA podczas II Konferencji Klubu Biznesu Spa Inspirations oraz do odwiedzenia naszego BABOR Beauty SPA Show Room we Wrocławiu.

Monika Łukowska

dyrektor ds. współpracy z ośrodkami SPA firmy Bio-Kosmetyka

BIO-KOSMETYKA®, wyłączny przedstawiciel marki BABOR w Polsce od ponad 20 lat

ul. Kuźnicza 57/58

50-138 Wrocław

tel. 71 341 09 52 (53)

Dział Handlowy

ul. Ślężna 112/ U10

53-111 Wrocław

tel. 71 341 09 50 (51)

www.babor.pl

e-mail: biuro@bio-kosmetyka.pl

Artykuł pochodzi ze Spa Inspirations 3/2014 – wydanie drukowane / e-wydanie

Facebook

YouTube