Bielenda ujednolica logotypy swoich marek

bielendaBielenda wprowadza nowy, odświeżony system identyfikacji wizualnej. Modyfikacji poddano logotyp Bielenda Professional – marki, która skupia bogatą ofertę firmy przeznaczoną dla segmentu profesjonalnych usług kosmetologicznych. Celem zmian jest ujednolicenie identyfikacji, poprzez odwzorowanie w logo Bielenda Professional głównych elementów typografii logotypu marki Bielenda.

Logo marki Bielenda jest odbiciem niezwykle istotnych dla nas wartości, takich jak: naturalność, innowacyjność, skuteczność, zaawansowanie technologiczne. Zależy nam na ich mocnym akcentowaniu, także na rynku profesjonalnym. Ważnym rezultatem zmian będzie zwiększenie spójności elementów identyfikacji, co jest niezwykle istotne w kreowaniu skutecznej komunikacji marketingowej. Chcemy także podkreślić silną pozycję produktów Bielenda Professional na bardzo konkurencyjnym rynku kosmetyki profesjonalnej
– wyjaśnia Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

www.bielendaprofessional.pl

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube