Bonjour et bienvenue! Maria Galland Paris w Polsce

galland350„Normalna skóra nie istnieje… to krajobraz, mozaika potrzeb… Każda skóra jest unikalna” – w myśl ten idei Marii Galland powstała jedna z najbardziej unikalnych marek kosmetycznych na świecie – Maria Galland Paris. Wizja, indywidualność i osobowość tej francuskiej marki teraz dostępna także w Polsce w równie wyjątkowej oprawie, jaką przygotowała firma Nova Group.

Maria Galland to wizjonerka i pierwsza na świecie specjalistka od estetyki, która doskonale wyczuła ducha swojej epoki i zaczęła tworzyć produkty najwyższej jakości, aby pomagać kobietom chronić ich piękno, młodość i blask. Już od 1960 roku po dzień dzisiejszy, we współpracy z najlepszymi dermatologami, firma stawia na jakość, tolerancję i bezpieczeństwo produktów stosowanych w salonach i domach milionów kobiet na całym świecie.

Salony Maria Galland Paris są miejscem, w którym można poddać się nie tylko ekskluzywnej pielęgnacji skóry, lecz także odżywieniu ciała i duszy. To świat stworzony dla i przez indywidualistów, z wyjątkowym, spersonalizowanym programem zabiegowym. Firma kieruje się założeniem, że każda skóra jest unikalna, podobnie jak każdy z klientów. Wizyta w salonie tej marki to świetna okazja, by poznać siebie i oddać przyszłość swojej skóry w dłonie specjalisty – Ambasadorki Piękna à la Maria Galland Paris!

Samoświadomość, radość życia i indywidualność  to wartości kultywowane przez markę. Przepis na sukces światowej sławy twórczyni kosmetyków i zabiegów dla salonów beauty i spa opiera się na trzech obszarach kompetencji: produktach, zabiegach i konsultacjach. Najwyższa jakość, kosmetyczne innowacje i wysoce efektywne, zindywidualizowane zabiegi są wyznacznikiem klasy premium. Szeroki asortyment produktów obejmuje pielęgnację twarzy i ciała, produkty dermokosmetyczne, ochronę słoneczną, a także linię do makijażu.

Wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce jest Nova Group, firma z wieloma sukcesami, która od ponad 30 lat tworzy unikalne rozwiązania dla nowoczesnych i wyjątkowych hoteli, klinik medycyny estetycznej, gabinetów kosmetycznych oraz obiektów spa & wellness.

Więcej informacji

www.novagroup.pl

Agnieszka Śliwa
dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju rynku kosmetycznego i spa & wellness Nova Group

Już w maju 2013 roku zaplanowaliśmy strategię rozwoju Nova Group i działu NOVA CARE odpowiedzialnego za linie kosmetyczne, którymi aktualnie zarządzam. Wiedzieliśmy, że przy tak dużym doświadczeniu i pozycji firmy na rynku, uzupełnienie bogatej oferty o bardzo dobrej jakości marki kosmetyczne jest naszym obowiązkiem, kolejnym krokiem. Dlatego z bardzo dużą starannością wybieraliśmy kolejnego partnera do współpracy, który przy markach Skeyndor, Kurland, Arosha uzupełni ofertę firmy. Odbyło się kilkanaście spotkań zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Za cel postawiliśmy sobie znalezienie produktów, które będą wyróżniać się jakością i skutecznością działania. Obserwowaliśmy przede wszystkim obsługę i potencjał rozwoju marki, choć oczywiście musieliśmy również brać pod uwagę elastyczność cenową. Wybraliśmy profesjonalne francuskie kosmetyki Maria Galland. To z pewnością trafiony wybór! Nie ukrywam, że także prywatnie bardzo mi zależało na tej marce. Przyglądałam się jej już od kilku lat, zawsze urzekała mnie wyjątkową wiernością sprawdzonym rozwiązaniom zabiegowym, które jak dotąd nie zostały powielone przez żadną inną firmę (np. zabieg kokonowy). Maria Galland oferuje rozwiązania, których efekty końcowe powodują, że klienci są zadowoleni i lojalni we współpracy. Nic dziwnego, że z tak charakterystyczną filozofią i widocznymi rezultatami marka ta należy do najlepszych na świecie.

Obecnie znajdujemy się na etapie wdrażania marki do oferty handlowej Nova Group, przygotowujemy materiały reklamowe, katalogi, opracowujemy program profesjonalnych szkoleń i pokazów – tworzymy nowy wymiar Marii Galland w Polsce.

Jestem dumna, że markę, jak i firmę Nova Group, reprezentują osoby, które są profesjonalistami w branży i posiadają dużą wiedzę techniczną. Zapraszamy do współpracy, przed nami kolejne sukcesy.

Artykuł pochodzi ze Spa Inspirations 4/2014 – wydanie drukowane / e-wydanie

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube