[wywiad] Co może zyskać salon od dystrybutora, który także ma salon?

Kolejny odcinek w ramach cyklu „Wywiad z managerem”. Rozmowa z Michałem Mirochą, właścicielem firmy MIMARI i salonu CocoTime we Wrocławiu.

Rozmawia Mariusz Nieścior, redaktor naczelny BEAUTY INSPIRATION. W rozmowie między innymi:

– jak poznać kiedy klient jest zadowolony;

– jak rozpoznać czego potrzebuje klient;

– w co może zainwestować początkujący salon mając 30 tys. zł, a w co mając 100 tys. zł;

– w jakim czasie może się zwrócić inwestycja w salon;

– co to znaczy działać etycznie na rynku beauty;

– o co najczęściej pytają inwestorzy zakładający salon beauty;

– co ma wspólnego salon beauty z warsztatem samochodowym;

– jak sprawdzić, czy dane urządzenie jest bezpieczne dla klienta i czy przyjmie się na rynku.

 

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube