Hotel Marketing Conference 2016 III edycja już jesienią!

Zdjęcie nr 1<HMC> Hotel Marketing Conference to największa w Polsce konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Do tej pory odbywała się wyłącznie w Poznaniu, jednak aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom niektórych Hotelarzy, w tej edycji wydarzenie odbędzie się także w Warszawie 19 i 20 października.

Tegoroczna edycja organizowana jest pod hasłem „Relacje i rentowność”. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział aż w 26 prelekcjach w ciągu 2 dni <HMC>. Prezentacje wygłoszą znakomici goście, wśród których znajdą się między innymi przedstawiciele firmy Google, Monika Czaplicka czy członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Tematyka wystąpień będzie koncentrować się między innymi na budowaniu marki hotelu, skutecznych strategiach marketingowych, a także na podnoszeniu efektywności działań marketingowo-sprzedażowych w obiekcie. Nie zabraknie także tematów związanych z nowymi rozwiązaniami technologicznymi w branży, których znajomość pozwoli na jeszcze lepsze zarządzanie obiektem. Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu.

Czym <HMC> wyróżnia się na tle innych wydarzeń tego typu?

Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach oraz integracji z innymi hotelarzami. To doskonały sposób na wymianę wzajemnych doświadczeń i nawiązanie obiecujących relacji biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się również konkurs voucherowy, dzięki któremu hotelarze będą mogli zwiedzić inne hotele, a także ugoszczą w swoim obiekcie kolegów z branży. Konferencję poprowadzi Maciej Kautz, charyzmatyczny dziennikarz i konferansjer wielu ogólnopolskich eventów, który z pewnością zadba o niezapomniany klimat wydarzenia.Zdjęcie nr 4

W trakcie wydarzenia w Poznaniu odbędzie się także finał konkursu na najsilniejszą markę hotelową – Hotel Brand Awards 2016. Nagrody w aż 10 kategoriach zostaną przyznane podczas
prestiżowej Gali Kulinarnego Pucharu Polski w Sali Ziemi. Zwycięzcy otrzymają zaszczytny tytuł Brand Of The Year oraz niezwykłą możliwość promocji swojej marki jako najsilniejszej na rynku. Więcej o konkursie na: www.hotelawards.pl

Organizatorami <HMC> Hotel Marketing Conference są firma Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Zapisy na konferencję odbywają się przez stronę internetową www.hotel-marketing.pl
Warto wspomnieć, że udział w konferencji jest bezpłatny.
Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona! O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Facebook

YouTube