• II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom
  • II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom

II Konferencja Klubu Biznesu Spa Inspirations LEVEL UP! – razem na wyższy poziom

To kolejne zakończone sukcesem spotkanie, na które Spa Inspirations zaprosiło managerów i właścicieli obiektów spa i beauty z całej Polski. Ponad 150 uczestników spotkało się 29-30 maja w hotelu Courtyard by Mariott w Warszawie, by wziąć udział w wykładach, wymienić się doświadczeniami, a wszystko to w jednym celu – by wprowadzić swój biznes na wyższy poziom.

123

Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Spa Inspirations

Podstawą sukcesu każdego biznesu jest ciągłe poszukiwanie inspiracji do jego rozwoju. Wiedzą o tym uczestnicy konferencji LEVEL UP!, którzy zdecydowali się pod koniec maja wziąć udział w wyjątkowym spotkaniu – wysoka frekwencja pokazała, że w naszym kraju nie brakuje profesjonalistów. Po minionym czasie kryzysu rynkowego nie mogą oni osiąść na laurach z powodu stabilnej sytuacji. Sukces osiągają tylko wizjonerzy, którzy ciągle chcą sięgać po więcej, by być coraz lepszym.

Pierwszego dnia (29 maja) uczestnicy, w czasie 9 wykładów zdobywali praktyczną wiedzę na temat: refreshingu i odświeżenia wizerunku i oferty obiektu; umiejętności managerskich; budowania silnej marki i przewagi rynkowej; sprzedaży bezpośredniej w hotelu; mądrego inwestowania w sprzęt i produkty kosmetyczne; pozyskiwania środków z Unii Europejskiej; trendów rynkowych, które przyniosą zysk. Eksperci służyli radą także w czasie przerw między wykładami, a uczestnicy chętnie korzystali z ich wiedzy i porad. W przerwach na uczestników czekali także partnerzy konferencji z wyjątkową ofertą rozwiązań dedykowanych dla biznesu beauty.

64

Prof. dr hab. Henryk Mruk

Gościem specjalnym tegorocznej konferencji był prof. dr hab. Henryk Mruk – wybitny specjalista z dziedziny marketingu. Profesor już w pierwszych słowach zjednał sobie uczestników i w wyjątkowej atmosferze wyjaśnił managerom, jakie działania powinni podjąć, aby ich marka była silna i rozpoznawalna.

Drugi dzień konferencji (30 maja) miał charakter bardziej kameralny – na zamkniętym spotkaniu Klubu Biznesu Spa Inspirations swoimi doświadczeniami wymieniało się blisko 40 managerów i właścicieli obiektów spa z całej Polski. Na początku warsztat „Efektywna komunikacja managera z zespołem pracowników” poprowadziła trenerka biznesu spa& beauty Marta Fiłoń. Następnie po przerwie wszyscy uczestnicy zasiedli przy okrągłym stole, by wzajemnie rozmawiać o kondycji polskiego rynku beauty, dzielić się doświadczeniami i rozwiązywać wzajemnie problemy, z którymi borykają się na co dzień. Koniec spotkania okazał się tak naprawdę początkiem i deklaracją chęci kolejnych spotkań klubu w podobnym gronie.

Konferencję uświetniła wieczorna gala, na której wręczono nagrody dla najlepszych produktów – Inspiracje Roku 2014 Spa Inspirations, oraz nagrody przyznane przez redakcję Spa Inspirations dla wyjątkowych obiektów spa w Polsce – Inspirujące Spa 2014.

Partnerami konferencji były firmy: Kosmoprof – partner główny, Nova Group, Profitroom, Babor, Meadow Group, Dr. Belter, Yasumi, Ericson Laboratoire, Thalgo, Purlés, Ella Baché, Dermalogica, Kriomedpol, Biogenetica oraz Bielenda Professional. Ponadto konferencję medialnie wspierali: KosmetykaProfesjonalna.pl; Les Nouvelles Esthétiques; Beauty Forum; Najwspanialsza.pl; Innovia; Wyższa Szkoła Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie oraz oczywiście magazyn Spa Inspirations.

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom i partnerom za przybycie i zaufanie. W zeszłym roku obiecywaliśmy, że to dopiero początek, w tym roku obiecujemy – idea Level Up! będzie nam stale towarzyszyć.


www.beautyinspiration.pl

kosmoprof2

 

nova 2
babor2

 

profitroom logo2

meadow265
belter265

ericson265

Thalgo265

kriom265

purles265

bache265

yasumibraz265

dermalogica265

BIL265

M BIELENDA prawidlowe

 

KP - logotyp

logoLNE

 

bf logo

najwspanialsza licencja

logo spa inspirations265p

innovia265

Logo_warszawa265

Facebook

YouTube