Influencer marketing – nowe wydanie Beauty Inspiration 4/2019

TEMAT WYDANIA: INFLUENCER MARKETING

 

 

W TYM WYDANIU:
BIZNES
10 kroków skutecznej współpracy z influencerami
Zauważyłeś, że coraz więcej firm konkurencyjnych decyduje się na współpracę z influencerami, a Instagrama wręcz zalewają posty produktowe? Postanowiłeś wdrożyć ten element do swojej strategii, ale nie wiesz od czego zacząć, ile będzie to kosztować i ile czasu Ci zajmie? Zanim rozpoczniesz masową wysyłkę paczek z tzw. darami losu lub voucherów na Twoją usługę do influencerów, podejdź do tematu strategicznie i odpowiedz sobie na kilka pytań. Przeprowadzę Cię przez 10 kroków, dzięki którym unikniesz przepalonych budżetów, frustracji i kryzysów.
Influencer – kto to taki?
Influencer marketing to jedna z najnowszych form działań marketingowych, która wraz z rozwojem mediów społecznościowych jest coraz częściej wykorzystywana w różnych branżach, w tym – branży beauty. Rozważając jej mocne i słabsze strony nie sposób nie zadać sobie podstawowego pytania – kim w zasadzie jest osoba kryjąca się pod tajemniczym określeniem „influencer”?
Jak znaleźć odpowiedniego influencera?
Dobór odpowiedniego partnera do działań marketingowych to klucz do sukcesu, ale też ogromne wyzwanie. Na co zwrócić uwagę podczas poszukiwań, co jest ważne, a co można pominąć? Między innymi te pytania Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration zadał Magdalenie Urbaniak.
Influencer marketing naprawdę działa
Budowanie wizerunku marki i zaufania do niej, zwiększanie rozpoznawalności, trafianie do nowych grup docelowych, a w końcu również zwiększanie sprzedaży – to tylko część celi jakie można zrealizować przy zastosowaniu influencer marketingu. Dlaczego popularność tej formy działań marketingowych rośnie tak dynamicznie? Dlaczego to się opłaca?
W sieci kluczowe są emocje
Jakie mechanizmy działają w influencer marketingu? Jak zyskać dobrą opinię i udowodnić swoją wiarygodność? O tym i nie tylko, w rozmowie z Mariuszem Nieściorem, redaktorem naczelnym Beauty Inspiration, opowiada influencerka Marta Lech-Maciejewska.
Jak przebiega współpraca z influencerem
Planując działania marketingowe, często zastanawiamy się, jak robią to inni. Marzena Kanclerska -Gryz, właścicielka salonów Nail Spa oraz Mr & Mrs SPA w Warszawie, opowiada o swojej współpracy z influencerką, autorką bloga www.superstyler.pl Martą Lech-Maciejewską.
Marka osobista salonu – jak to się robi?
„Marta dziękuję ci za ten pomysł z filmikami! Klientki niesamowicie reagują.” – taką wiadomość otrzymałam pewnego dnia od mojej klientki, która w końcu zaczęła robić livy na Facebooku z poradami kosmetologicznymi.
Jak wykorzystać sprzedażową moc Instagrama?
Różnorodna i dostosowana do potrzeb klientów oferta, nowoczesny i innowacyjny sprzęt, profesjonalna obsługa, zgrany zespół specjalistów, piękny wystrój studia zachęcający do ponownych odwiedzin, relaksująca atmosfera, dzięki której klient będzie chciał spędzić w salonie znacznie więcej czasu niż tylko ten trwania zabiegu, rozumiejąca potrzeby klienta recepcja.... Oto najczęściej wymieniane przez założycieli i managerów salonów kosmetycznych czynniki, które wpływają na to, że klient pokocha to miejsce tak samo wielką miłością, jak jego właściciel.
Jak efektywnie i efektownie prowadzić Instagram biznesowy?
Instagram może stać się Twoim najlepszym narzędziem sprzedaży, wzmacniania wizerunku i budowania relacji ze społecznością. Musisz tylko zrozumieć, w jaki sposób wykorzystać jego możliwości.
Nowe rozporządzenie sanitarne dla gabinetów kosmetycznych – jakie zmiany?
10 czerwca 2019 pojawił się projekt Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnohigienicznych przy świadczeniu usług fryzjerskich, kosmetycznych, tatuażu i odnowy biologicznej. Jakich zmian mogą spodziewać się właściciele gabinetów kosmetycznych, jeśli nowe regulacje wejdą w życie w obecnym kształcie?
Czy warto współpracować z influencerami?
Pytanie o potencjalne zyski (i straty), jakie może przynieść współpraca z influencerami, jest kluczowe z punktu widzenia menadżerów rozważających tę formę działań marketingowych. Wszak nie jest łatwo zaufać osobom, które znamy jedynie z ich profili w mediach społecznościowych lub z prowadzonych przez nich blogów. Pytanie to zdaliśmy osobom, które mają już doświadczenie w tej dziedzinie.

 

ROZWÓJ MANAGERA
Komunikacja pozawerbalna
W kontaktach z innymi ludźmi liczy się nie tylko to co mówimy, ale też jak wypowiadamy słowa i się wówczas zachowujemy. Mowa ciała potrafi zdradzić dużo więcej niż byśmy chcieli. Jak sprawić, by stała się przydatnym narzędziem i jak ją kontrolować?

 

MEDYCYNA ESTETYCZNA
Kwas hialuronowy – zasady bezpieczeństwa
Zabiegi z wykorzystaniem kwasu hialuronowego są jednymi z najpopularniejszych w medycynie estetycznej. Preparat ten wykorzystywany jest jako wypełniacz o działaniu czasowym. Utrzymuje się w organizmie przez pewien czas – z reguły kilka miesięcy (w zależności od pacjenta). Choć jest tak znany, ma pewne wady, o których powinien wiedzieć każdy specjalista medycyny estetycznej. Doktor Marek Wasiluk z warszawskiego Centrum Medycyny Nowoczesnej Triclinium, jedyny Polak z dyplomem MSc Aesthetic Medicine University of London podzielił się z nami swoją wiedzą na temat preparatu.
Co na talerzu w chorobie Hashimoto?
Coraz częściej diagnozowana choroba Hashimoto manifestuje się między innymi problemami skórnymi. Skóra chorych jest sucha, zimna, szorstka i blada, co prowadzi do jej przedwczesnego starzenia się. Receptą – oprócz odpowiedniej kuracji – jest dieta. Eliminacja niektórych produktów, a także z drugiej strony – włączenie innych do jadłospisu, pozwala na poprawę stanu skóry chorych. Tylko co jeść, a czego unikać?

 

KOSMETOLOGIA
Metody i techniki relaksacyjne stosowane w psychokosmetologii
Kiedy patologicznie zmieniona skóra nie reaguje na pierwszą zaleconą terapię kosmetologiczną, zwykle oznacza to, że przyczyn tego stanu należy szukać głębiej i dokładniej zidentyfikować źródło problemu. Często wtedy okazuje się, że przyczyną takiego stanu jest stres. Prawie zawsze stoi za tym trudna lub nawet traumatyczna sytuacja, z którą klient musi sobie poradzić, jednocześnie prowadząc nierówną walkę o poprawę wyglądu skóry.
Dobór nieinwazyjnych metod do modelowania sylwetki, a oczekiwania klientów
Szczupła i zgrabna sylwetka to marzenie wielu kobiet, dlatego też coraz więcej właścicieli gabinetów poszukuje skutecznej aparatury, która zredukuje tkankę tłuszczową, zagęści skórę, wysmukli i ujędrni ciało. Należy podkreślić, że efektywne wyszczuplanie i modelowanie sylwetki wymaga zastosowania wielu czynników i holistycznego podejścia. Tylko dzięki niemu możemy ostatecznie cieszyć się pięknym wyglądem.
Nowe możliwości w podologii
Troska o paznokcie to dużo więcej niż tylko manicure czy pedicure. Uszkodzenia i schorzenia w obrębie wałów paznokciowych są nie tylko niezwykle bolesne i dokuczliwe, ale i niekiedy trudne do wyleczenia. Zwłaszcza jeśli opieramy się jedynie na tradycyjnych metodach. Na szczęście dziś podologia oferuje znacznie szersze i skuteczniejsze metody terapii. Jakie?

 

SPA&WELLNESS
Zoga Movement i Zoga Face Integration – holistyczne podejście do ciała
Zoga Face Integration to metoda manipulacji mięśniami mimicznymi i strukturami mięśniowo-powięziowymi w obrębie czepca, dekoltu i szyi. O tym, jak wiele możliwości oferuje opowiada jej twórca Wojciech Cackowski.

 

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube