Język angielski w branży kosmetycznej

Język angielski w obecnych czasach zyskał rangę języka powszechnie stosowanego i stał się niemal nieodłącznym elementem naszego życia. Dalekie podróże, praca w międzynarodowym środowisku czy migracje społeczeństwa powodują, że łatwiej jest nam się komunikować znając język angielski.

Znajomość codziennego języka obcego to ‘must have’ podczas nauki nowego języka, ale co ze słownictwem specjalistycznym? Czy znajomość języka codziennego wystarczy aby móc w pełni komunikować się np. w branży kosmetycznej? Firma Beauty Edu Center uważa, że nie i choć świetnie jest znać obcy język w codziennym jego użyciu, to dopiero poznanie specjalistycznych zwrotów i wyrażeń da nam pełną swobodę komunikacji np. z obcojęzycznym Klientem.

Znajomość nie tylko języka angielskiego, ale i innych języków obcych, pomaga w efektywniejszym prowadzeniu salonu. Dzięki komunikowaniu się w innym języku możesz uczestniczyć w zagranicznych konferencjach, targach lub innych spotkaniach branżowych. A jak wiadomo obecność na tego typu wydarzeniach jest bardzo cenna dla każdego biznesu. Jest to świetna okazja do poznania autorytetów z danej branży, nowych trendów czy po prostu zareklamowania swojej osoby i salonu. Porozumiewanie się w językach obcych ułatwia nie tylko kontakt z klientem obcojęzycznym, ale i otwiera nowe możliwości, które można wykorzystać we własnym salonie.

Firma wychodzi naprzeciw wszystkim tym, którzy chcą rozwijać swój poziom języka angielskiego lub pragną przypomnieć sobie słownictwo z branży kosmetycznej.

Na platformie e-learningowej https://beautyeducenter.eu znajduje się szkolenie o wdzięcznym tytule tj. ‘Angielski w kosmetyce’. To właśnie w nim znajduje się ogrom wiedzy językowej z branży kosmetycznej. Co w nim znajdziesz? Już tłumaczymy!

Po pierwsze, szkolenie podzielone jest na dwie części. Pierwsza z nich składa się ze słownictwa oraz wyrażeń niezbędnych w pracy kosmetyczki, ale kosmetolog również znajdzie coś dla siebie. Druga część, zawiera w sobie cztery dialogi prezentujące różne sytuacje, które mogą zdarzyć się pomiędzy Kosmetyczką a Klientem. W drugiej części zostały również użyte zwroty i wyrażenie z pierwszej części, aby pokazać ich zastosowanie w trakcie pracy.

Jakie metody nauczania zastosowała firma aby nauka była przyjemna, efektywna i ciekawa? W pierwszej części, nauka słówek odbywa się za pomocą fiszek, które uławiają naukę, a druga część została wyposażona w animacje, avatary i inne elementy interaktywne, które przeniosą Cię do prawdziwego salonu kosmetycznego.

Kurs ‘Angielski w kosmetyce’ to szkolenie z lektorami, które zawiera w sobie mnóstwo powtórek i ćwiczeń, które pomagają usystematyzować nową wiedzę. Co więcej, po pierwszej części przewidziany jest test, do którego można podchodzić nieskończoną ilość razy, ponieważ jego celem jest przygotowanie uczestników szkolenia do drugiej części i egzaminu końcowego. Tak, tak, szkolenie ‘Angielski w kosmetyce’ kończy się egzaminem. Zaliczenie egzaminu, umożliwia otrzymanie imiennego certyfikatu. Próg zaliczenia egzaminu to udzielenie 90% poprawnych odpowiedzi w wyznaczonych trzech próbach.

Kursy Beauty Edu Center współtworzone są ze specjalistami danej branży a o weryfikację językową dba Akademia Języka i Kreatywnego Rozwoju – BE SMART. O stronę merytoryczną kursu ‘Angielski w kosmetyce’ zadbała pani Agata Krawczyńska, ceniony kosmetolog. Zachęcamy do zapoznania się z BIO specjalistów, które znajduje się na platformie e-learningowej Beauty Edu Center.

Szkolenie online ‘Angielski w kosmetyce’ pomoże Ci łatwiej i swobodniej komunikować się z Klientem obcojęzycznym.

Platforma Beauty Edu Center to biblioteka szkoleń online z branży fryzjersko-kosmetycznej. Firma uczy nie tylko języka, ale i efektywnej sprzedaży w salonie, właściwego zarządzania sobą w czasie czy ciekawego prowadzenia szkoleń stacjonarnych. Zachęcamy do odwiedzenia platformy e-learningowej, https://beautyeducenter.eu, strony www, www.beautyeducenter.pl oraz obserwowania na Facebook’u lub Instagramie, wystarczy wpisać w wyszukiwanie ‘Beauty Edu Center’. 🙂

BEC kusi wiedzą, bo wierzy, że nieustanny rozwój to klucz do sukcesu i pełnej listy zadowolonych Klientów.

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube