LIDER BIZNESU BEAUTY – wyjątkowa, piąta edycja Konferencji Beauty Inspiration

Tegoroczna, piąta konferencja Beauty Inspiration  – LIDER BIZNESU BEATY była wyjątkowa co najmniej z dwóch powodów. Po pierwsze ponownie odnotowała frekwencyjny rekord – uczestniczyło w niej 378 managerów obiektów beauty, medycyny estetycznej i spa z całej Polski. Po drugie wprowadziła nową, jakość na konferencjach branżowych.

 

Uczestnicy konferencji już w kuluarowych rozmowach podkreślali, iż  tematy prelekcji zostały dobrane adekwatnie do bieżących potrzeb managerów beauty, a ich realizacja była na wysokim poziomie merytorycznym. Doceniali też trafny dobór ekspertów, czego dowodem była pełna sala na każdym wykładzie i do samego końca konferencji.

 

Na program pierwszego dnia konferencji Lider Biznesu Beauty złożyło się 10 prelekcji, zgrupowanych w cztery bloki tematyczne – jak pozyskać klienta, zarządzanie i rentowność, 100 % manager i trendy beauty. To zamysł organizatora, który tym samym chciał zwrócić uwagę na najważniejsze kompetencje współczesnego managera beauty.

– Coraz większe wymagania jakie stawia managerom dynamicznie zmieniający się rynek usług beauty zdeterminowały tematykę  tegorocznej konferencji. Poświęciliśmy ją właśnie managerowi i jego rozwojowi. Postawiliśmy na najważniejsze kompetencje,  jakie powinien posiadać dziś współczesny lider biznesu beauty – powiedział otwierając konferencję Mariusz Nieścior, organizator i redaktor naczelny Beauty Inspiration.

 

zobacz relację video z konferencji

 

zobacz galerię zdjęć z pierwszego dnia konferencji

 

NAJLEPSZE KONFERENCYJNE WYSTĄPIENIA

Dobry dobór tematów i wysoki poziom merytoryczny wszystkich wystąpień  konferencyjnych ,  to powód dla którego trudno wybrać najlepsze konferencyjne wystąpienie.  Warto jednak wymienić  te, o których mówiło się najczęściej.

Wśród tych uczestnicy bardzo wysoko ocenili dwa wykłady poświęcone promocji w social mediach, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka (prelegenci Norbert Kilen i Daniel Bossy).  Z bardzo dobrym przyjęciem spotkały się też  wystąpienia praktyków biznesu beauty – dr Krzysztofa Gojdzia (Holistic Clinic), Kaliny Ben Sira (Kliniki La Perla) czy Agaty Wendzonki i Zofii Piotrowskiej (salonu Kandara), którzy w otwarty sposób dzielili się swoim doświadczeniem i poradami z zakresu prowadzenia biznesu beauty. Bardzo dobre opinie zebrały też wystąpienia poświęcone pozyskiwaniu klientów Marty Fiłoń, trenera biznesu spa & beauty oraz wykład dr Marka Wasiluka o tym w jakie rozwiązania powinien dziś inwestować salon beauty, a jakie omijać szerokim łukiem.

 

NOWA JAKOŚĆ KONFERENCJI BIZNESOWEJ  

Na plus konferencji należy zaliczyć też jej nowatorski pomysł wprowadzenia elementów, dzięki którym uczestnicy konferencji otrzymali nie tylko wysokiej  jakości wiedzę, ale też pomoc w jej przyswojeniu. Organizator wprowadził do konferencji elementy znane z rzeczywistości szkoleniowej. Ten szkoleniowy charakter konferencji widoczny był przede wszystkim w trzech głównych obszarach. Po pierwsze wszystkie wystąpienia konferencyjne zawierały praktyczną wiedzę do wykorzystania w prowadzeniu beauty – tylko  realne przykładów z branży, praktyczne wskazówki, case studies. Po drugie każdy z uczestników konferencji otrzymał blisko 100 stronicowy skrypt konferencyjny za prezentacjami poszczególnych prelegentów. I trzecia, największa nowość o charakterze szkoleniowym – podczas wszystkich wykładów na oczach uczestników  na bieżąco powstawały rysunkowe notatki, z zapisem najważniejszych zagadnień  poruszanych przez danego prelegenta. Notatki na bieżąco tworzyła Agata Jakuszko-Sobocka,  profesjonalna ilustratorka konferencyjna i facylitatorka graficzna.

Notatki rysunkowe Agaty Jakuszko z wszystkich konferencyjnych wystąpień możesz pobrać TU>>>

 

ZAMKNIĘTE SPOTKANIE DYSKUSYJNE MANAGERÓW 

Drugi dzień konferencji tradycyjnie już przeznaczony był na zamknięte spotkanie dyskusyjne i wymianę doświadczeń  managerów beauty.  W tym roku uczestniczyło w nim blisko 90 osób. Spotkanie zdominowały rozmowy na temat zarządzania pracownikami i ich motywacji oraz promocja w social mediach. Dużo emocji wzbudziła też dyskusja na temat współpracy z lekarzami medycyny estetycznej oraz wymiana doświadczeń na temat najlepszych, polecanych urządzeń.

Notatki rysunkowe Agaty Jakuszko z drugiego dnia konferencji, czyli z dyskusji managerów możesz pobrać TU>>>

Zobacz galerię zdjęć z drugiego dnia konferencji:

 

UROCZYSTA GALA KONKURSU INSPIRACJE ROKU 2017 BEAUTY INSPIRATION

Wieczorem pierwszego dnia konferencji odbyła się też uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie Inspiracje Roku 2017 Beauty Inspiration na najlepsze produkty dedykowane  do obiektów beauty i spa. Uroczystość  uświetnił muzyczny recital Mariki.

Zobacz video z gali rozdania nagród w konkursie Inspiracje Roku 2017 Beauty Inspiration

zobacz całą relację z gali Inspiracje Roku 2017 i listę nagrodzonych produktów >>>

 

STREFA INSPIRACJI

Tradycyjnie już konferencji towarzyszyła wystawa partnerów, dystrybutorów.  W strefie inspiracji swoją ofertę prezentowało 13 partnerów konferencji, firm dystrybuujących produkty, urządzenia i rozwiązania dla obiektów beauty. Tradycyjnie też firmy przygotowały dla  uczestników konferencji specjalne promocje i niespodzianki.

Konferencja Lider Biznesu Beauty odbyła się w dniach 29-30 maja w Hotelu Airport Okęcie  w Warszawie.

Kolejna edycja konferencji w maju 2018 roku.

 

Partnerami konferencji Lider Biznesu Beauty byli:

PARTNER STRATEGICZNY 

PARTNERZY

 

 

Facebook

YouTube