Maria Galland – marka, która pielęgnuje indywidualność

Założycielka marki Maria Galland pierwsze kroki w kosmetyce stawiała już w latach pięćdziesiątych. W swoim paryskim apartamencie przeprowadzała zabiegi diagnozy skóry oraz tworzyła pierwsze kremy. Robiła je przede wszystkim dla swojej ukochanej mamy, która była jej największą inspiracją, a także dla rodziny oraz przyjaciół. Już wtedy zauważyła, że każda skóra jest inna, ma różne potrzeby i dlatego też wymaga odmiennej pielęgnacji.

Maria Galland postrzegała skórę jako „krajobraz, mozaikę potrzeb”. We współpracy z dermatologami stworzyła zabiegi, które są odpowiedzią na różnorodne wymagania cery. Dopełnieniem tych rytuałów są wyjątkowe techniki masaży, które odzwierciedlają globalne podejście marki do piękna. W 1963 roku Maria Galland zaistniała na rynku kosmetycznym dzięki pionierskiemu zabiegowi modelującemu, wykorzystującemu mineralną maskę gipsową.

Pod osłoną samorozgrzewającej się maski, centymetr po centymetrze, oddziałują na skórę składniki aktywne, które są dobierane indywidualnie do jej potrzeb. Jednakże sercem każdego rytuału są esencje. Maria Galland w swojej ofercie posiada siedem podstawowych esencji, które odpowiadają na konkretne potrzeby skóry. To właśnie one sprawiają, że każdy zabieg Marii Galland jest „szyty na miarę”.

Na stan skóry ma wpływ wiele czynników, dlatego też niemal każdego dnia wymaga ona innej, spersonalizowanej pielęgnacji. Zabiegi Marii Galland zawsze dobierane są do aktualnego stanu cery i nie zamykają się w sztampowych procedurach, ale pozwalają na kreowanie zabiegu w trakcie jego trwania po to, by uzyskać jak najlepszy, długotrwały efekt. Na tym właśnie polega wyjątkowość marki — na holistycznym i indywidualnym podejściu do pielęgnowania cery i wydobywaniu jej naturalnego piękna.

Maria Galland dba o wyszkolenie swoich ambasadorów. Tym samym ceni umiejętności i doświadczenie wykwalifikowanych terapeutów, którzy za pomocą dotyku i wprawnego oka są w stanie określić stan i potrzeby skóry. Przy pomocy bogatej gamy produktów profesjonalnych i detalicznych możemy dobrać najbardziej optymalną pielęgnację oraz jesteśmy w stanie znaleźć odpowiedni produkt dla każdej skóry. Gdy kreowała swoją markę, Maria Galland mawiała: „Piękno to filozofia, która ma wiele wspólnego z prawdą i miłością”. Dlatego też tradycja i doświadczenie do dziś stanowią fundament jej sukcesu.

www.mariagallandinfo.pl