Nowa linia kosmetyków do makijażu AGE ID

Babor wiadomości (1)20 czerwca Bio-Kosmetyka zaprosiła partnerów biznesowych do Warszawy na konferencję wprowadzającą nową linię kosmetyków do makijażu AGE ID, która pojawi się wkrótce w miejsce dotychczasowej serii Face Design Collection. Była to również okazja do przedstawienia najnowszych zmian w asortymencie, których w jubileuszowym roku marki BABOR nie brakuje.

Gościnnie prelekcję poprowadził prof. Henryk Mruk, pogłębiając temat obsługi klienta i sprawdzonych technik sprzedaży, zapoczątkowany podczas kwietniowego szkolenia we Wrocławiu. Uczestniczki spotkania doceniły wysoki poziom merytoryczny prezentacji oraz zaangażowanie zespołu Bio-Kosmetyki. Zainteresowanie tematyką było ogromne, a frekwencja niezwykle wysoka. Wszyscy zaproszeni goście otrzymali upominki od firmy.

www.babor.pl

 

Facebook

YouTube