Nowe strategie zdobywania klientów

Nowy magazyn Beauty Inspiration 3/2019 – NOWE STRATEGIE ZDOBYWANIA KLIENTÓW

 

 

BIZNES
Działając, myśl o sprzedaży
Zwiększenie zysku – to główny cel sprzedażowej strategii marketingowej. Tylko jak ją prowadzić w dobie Internetu? Jak dotrzeć z ofertą do klientów – tych nowych i tych, którzy już nas znają? O tym opowiada Wojciech Bizub.
 
Wykorzystaj social media
Social media – Facebook i Instagram to obecnie najpopularniejsze narzędzia do komunikowania się z klientami i potencjalnymi klientami. Tylko jak działać na tych kanałach? Marcin Osman, wyjaśnia jakie działania przynoszą pozytywne efekty, a jakich lepiej unikać. Temat ten poruszy również na zbliżającej się konferencji Lider Biznesu Beauty.
 
Facebook czy Instagram – co wybrać w branży beauty?
Stworzenie grupy followersów wcale nie jest prostym zadaniem. Zwłaszcza gdy obecność w social mediach dopiero zaczynamy. Mirosław Skwarek, opowiada o tym, jak tworzyć treści budzące zainteresowanie i zaangażowanie, a także czego za wszelką cenę unikać.
 
Jak stworzyć relacje w sieci?
Treści video i live to obecnie jedne z najpopularniejszych form obecności w social mediach. Jak wykorzystać je do zbudowania relacji z klientami branży beauty? O tym opowiada Sylwia Dąbrowska.
 
Boty w salonie beauty – wymysł czy konieczność?
Korzystanie z najnowszych narzędzi i form komunikacji jest dziś absolutnie konieczne jeśli chcemy dotrzeć do naszych klientów i zainteresować ich naszą ofertą. Skuteczną metodą są boty – szybkie, interaktywne i… tanie. O tym, jak ich używać opowiada Marta Fiłoń.
 
Jak skorzystać na influencer marketingu?
Współpraca ze znanymi blogerami i celebrytami to coraz popularniejsze działanie marketingowe. Tylko jak znaleźć dobrego partnera i jak skonstruować wspólne działania, by przyniosły one pożądany efekt? O tym opowiada Konrad Traczyk.
 
Reklamować się? Ale jak?
Działania marketingowe nie powinny ograniczać się do tradycyjnej reklamy. Bardzo często okazuje się bowiem, że ona po prostu nie działa. Jak więc walczyć o uwagę klienta? Jak wykorzystać do tego social media? Na co postawić i od czego zacząć? Na te i wiele innych pytań odpowiada Adam Grzesik.
 
Oferta premium czy klient premium?
Indywidualne podejście do klienta, najwyższe kwalifikacje i profesjonalizm w każdym calu – to według Kaliny Ben Sira klucz do stworzenia gabinetu beauty marki premium. Założycielka Klinik La Perla przedstawia swoją filozofię pracy z klientem.
 
Postaw na relacje
Zaufanie i dobre relacje z klientami i partnerami – to klucz do pozyskiwania nowych klientów. Żadna reklama nie jest warta tyle co dobry, autentyczny ambasador marki. O tym jak go znaleźć i jak nawiązać owocną współpracę cross marketingową opowiada Beata Adamczyk.
 
Centrum dowodzenia – RECEPCJA ZA STERAMI
Udało Wam się stworzyć doskonały zespół terapeutów spa. Jesteście przekonani, że Wasz biznes wypłynie na szerokie wody. Czegoś jednak brakuje, sprzedajecie wciąż te same zabiegi, a kosmetyki stoją na półkach... Zastanawiacie się, co poszło nie tak? Chociaż powodów może być kilka, jedną z przyczyn jest brak kompetencji pracowników frontowych.
 
4 metody na efektywne zarządzanie
Salon beauty, jak każda inna forma przedsiębiorstwa, wymaga odpowiedniego zarządzania. I to niezależnie od jego wielkości, czy liczby zatrudnianych osób. Z jakimi problemami najczęściej spotyka się manager w naszej branży? Jakie aspekty są najtrudniejsze, a na jakie należy zwrócić szczególną uwagę? Gdzie leży klucz do sukcesu?
 
Co zrobić gdy klientka nie jest zadowolona?
Klientka jest niezadowolona z efektów zabiegu, składa reklamację, żąda zwrotu pieniędzy, a może nawet domaga się odszkodowania… To jedna z najtrudniejszych sytuacji w pracy w salonie beauty. Jak sobie z nią poradzić i jak z niej wybrnąć?
 
Jak prowadzić biznesowy Instagram?
Instagram jest genialnym miejscem do reklamowania swoich produktów i usług, budowania społeczności i marki osobistej. Jednak, aby dobrze go prowadzić, co tydzień, dwa lub miesiąc powinieneś robić sobie dokładny audyt. Ważne, żebyś regularnie sprawdzał, czy to jak działasz, jest skuteczne.

 

 

ROZWÓJ MANAGERA
Sztuka Koncentracji
Multitasking czy koncentracja na jednym zadaniu? Spór o to, która metoda pracy jest efektywniejsza toczy się od lat. Wszystko wskazuje jednak na to, że przeciwstawienie sobie tych dwóch pojęć jest błędne. Tylko bowiem odpowiedni wybór problemów, nad którymi warto się pochylić przyniesie nam korzyści. Dzięki odsianiu nieistotnych kwestii, będziemy mogli się skoncentrować, nie wyczerpiemy swojej energii i skutecznie zrealizujemy postawione przed sobą zadania.

 

 

WYWIAD Z MANAGEREM
Salon beauty w małym mieście – jak to zrobić?
Czy w niewielkim, zaledwie kilkunastotysięcznym mieście można prowadzić rentowny salon beauty? Jak to zrobić? O tym z Anną Paćkowską, właścicielką salonu BeautyMed Concept w Lipnie rozmawiał Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration.

 

MEDYCYNA ESTETYCZNA
Ranking urządzeń DO KARBOKSYTERAPII
Karboksyterapia to jedna z tych technologii, która daje szerokie możliwości zabiegowe. Przynosi też bardzo dobre efekty w terapiach łączonych. Z tego też względu rozwiązanie to cieszy się dużą popularnością wśród inwestorów beauty. Dlatego też zbadaliśmy na jakich urządzeniach do karboksyterapii pracują polskie salony i kliniki beauty.

 

KOSMETOLOGIA
Jak stres wpływa na skórę
Styl życia wielu z nas nieodłącznie związany jest z stresem. Coraz częściej mamy do czynienia nie z krótkotrwałym napięciem, które w gruncie rzeczy ma dobroczynny skutek – pomaga rozprawić się z drobnymi problemami, ale z permanentnym stanem napięcia nerwowego. A te ma niezwykle negatywny wpływ na nasze zdrowie. Skutkując zachwianiem równowagi hormonalnej, zakłóca pracę wielu narządów, w tym skóry. W jaki sposób stres przekłada się na jej kondycję i wygląd?
 
OCZYSZCZANIE WODOROWE – działanie, efekty, korzyści
Holistyczne podejście do pielęgnacji skóry to podstawa sukcesu zabiegowego i zadowolenia klienta. Wybierając aparaturę skupmy swoją uwagę na tym, aby wykorzystywana technologia pozwoliła na stworzenie szerokiej, kompleksowej oferty. Sprawdźmy też, czy będziemy mogli połączyć ją z innymi oferowanymi przez nas zabiegami, by w ten sposób wzmocnić ich działanie.

 

 

SPA&WELLNESS
Wszystko o osteopatii estetycznej
Osteopatia nie jest jedynie zbiorem technik manualnych. To coś znacznie więcej. To filozofia, oparta na solidnych zasadach – prosta i bardzo rozsądna. To również alternatywa dla każdego, kto preferuje naturalne metody odmładzania. Stosowana w praktyce może spowodować głębokie zmiany w zdrowiu człowieka

 

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube