Nowy Marketing Beauty – nowy wymiar konferencji

W dniach 28-29 maja w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyła się III Konferencja Klubu Biznesu Beauty Inspiration – tym razem pod hasłem „Nowy Marketing Beauty”. W spotkaniu wzięło udział blisko 200 uczestników – właścicieli i managerów hoteli spa i salonów urody z całej Polski, a także dystrybutorzy i producenci topowych marek produktów dla profesjonalistów. Wysoce merytoryczne wykłady ekspertów, a także wysoka frekwencja uczestników przyczyniła się do niewątpliwego sukcesu tego wydarzenia.

Konferencja Klubu Biznesu Beauty Inspiration to jedno z najważniejszych branżowych spotkań w kraju, które co roku skupia sporą rzeszę właścicieli i zarządzających obiektami beauty i spa. Temat każdej  konferencji jest odzwierciedleniem aktualnych trendów rynkowych bądź odpowiedzią na bieżące potrzeby biznesu. Dlatego tym razem spotkanie poświęcone zostało zagadnieniu pozyskania klienta i związanym z tym najnowszym rozwiązaniom marketingowym.

Pierwszego dnia (28.05) wykłady poprowadzili znakomici specjaliści, a wśród nich m.in. Izabela Makosz – właścicielka sieci salonów Time For Wax i telewizji internetowej Time For Business TV; Marta Fiłoń – trener biznesu spa&beauty; Kalina Ben Sira – właścicielka Klinik la Perla czy Szymon Lisowski – specjalista marketingu z firmy Socjomania, Agnieszka Majewska-Kunat, rzecznik prasowy Nova Group, trener biznesu, ekspert PR .

Gościem specjalnym tegorocznej konferencji był Tomasz Kammel – dziennikarz, producent, scenarzysta i trener. Specjalnie dla uczestników konferencji, poprowadził wykład poświęcony komunikacji i sposobom budowania pozycji eksperta. Słuchacze docenili jego charyzmę i doskonałe przygotowanie merytoryczne, co dało się słyszeć wśród niezwykle pozytywnych opinii, jakimi dzielili się po wykładzie.

7,5-godzinne spotkanie pierwszego dnia nie pozostawiło żadnego miejsca na rozczarowanie – uczestnicy wyszli z niego naładowani wiedzą i energią do działania, a także bogatsi o nowe doświadczenia i kontakty. W czasie przerw między wykładami mieli okazję zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami dedykowanymi dla profesjonalistów branży beauty, oferowanymi przez partnerów konferencji, firmy: BABOR, Nova Group, Alfaparf Group, IS Clinical, emerginC, Kriomedpol, Kosmoprof, Meder Beauty, Dr. Belter, Yasumi, Gisele Delorme, The Secret Soap Store, ROYX PRO, Ericson Laboratoire, Noble Medica, Profitroom, polecaj bo warto, Neo Nail.

Wieczorem 28 maja odbyła się także uroczysta gala wręczenia nagród w dwóch konkursach organizowanych przez wydawnictwo Beauty Inspiration: Inspiracje Roku 2015 – konkurs na najlepsze produkty dla branży, oraz Inspirujące Spa 2015 – plebiscyt mający na celu wyróżnienie obiektów spa i salonów urody. Po oficjalnej części wieczornego spotkania i przyznaniu wyjątkowych nagród, przyszedł czas na uroczystą kolację, uświetnioną występem Ewy Szlachcic – piosenkarki, finalistki programu Voice of Poland.

Drugiego dnia konferencji (29.05), wzorem ubiegłego roku, managerowie i właściciele obiektów beauty spotkali się na zamkniętym, bardziej kameralnym spotkaniu. Dyskusja toczyła się pod hasłem „Marketing beauty, czyli co działa w dzisiejszej komunikacji z klientem”. Moderatorem dyskusji był Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration, pomysłodawca i twórca idei Konferencji Klubu Biznesu Beauty Inspiration.

Zainteresowanie, jakim cieszyła się tegoroczna edycja konferencji, a także niezwykle pozytywne opinie, płynące z branżowego rynku po niej, nie pozostawiają żadnych wątpliwości – już dziś możemy zaprosić na kolejną edycję Konferencji Klubu Biznesu Beauty Inspiration.

 

PARTNERZY KONFERENCJI NOWY MARKETING BEAUTY

parnerzy all3

 

 

Facebook

YouTube