Obecność w sieci obowiązkowa

informat825Powiedzenie, że jeśli nie ma cię w sieci, to właściwie nie istniejesz jest coraz bardziej uzasadnione. Internet od dłuższego już czasu jest tym medium, które napędza wzrost całej branży spa. Promocja w sieci jest relatywnie tania i co potwierdza doświadczenie – najbardziej efektywna. Kto tego nie wykorzysta, może wiele stracić!

Zastanawiasz się, jak najlepiej zaprezentować swoją firmę w internecie? Informacje o Twojej marce są niespójne i chaotyczne? Działania prowadzone przez konkurencję wypadają lepiej i odbierają Twoich klientów? Straciłeś już orientację, które działania przynoszą właściwie jakikolwiek efekt? A może zleciłeś działania promocyjne agencji interaktywnej i nie wiesz, w jaki sposób badać ich realizację i skuteczność? To sporo pytań, a co za tym idzie – wiele niewiadomych odpowiedzi. Prezentowany cykl artykułów pokieruje Cię w działaniach e-marketingowych. Nie jest prawdą, że nad poprawą wizerunku Twojej marki w sieci muszą pracować wyłącznie zewnętrzni specjaliści – wiele (a właściwie najwięcej) zależy od Ciebie!

Nowoczesny biznes bez reklamy – to niemożliwe

Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że internet stał się obecnie podstawowym środowiskiem obiegu informacji. Obszerny zestaw narzędzi, umożliwiających błyskawiczne rozprzestrzenianie się sieciowych danych, sprawił, że coraz rzadziej posługujemy się tradycyjnymi mediami. Internet oferuje te same funkcjonalności, na które mogliśmy liczyć w przypadku innych środków komunikacji, ale gromadzi je w jednym miejscu, zawsze pod ręką, i dzięki temu pozwala podjąć kompleksowe działania. Współcześnie jednak obieg informacji niemal zawsze łączy się z rozprzestrzenianiem treści marketingowych. To kolejny fakt, który stał się oczywisty – obecność firmy i podejmowany marketing w internecie jest doskonałym sposobem, żeby budować złożone strategie promocyjne dla swojego brandu.

Obecność w sieci

Nic więc dziwnego, że i przestrzeń biznesu kreowana jest obecnie w głównej mierze właśnie przez sieciowe narzędzia. Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z obecności marki w sieci. Nawet małe przedsiębiorstwa mogą zaistnieć w wyobraźni potencjalnych klientów – wystarczy jedynie umiejętnie wykorzystać wszelkie istniejące możliwości. Do podstawowych działań promocji w internecie należy nie tylko udostępnienie witryny internetowej, równie ważne są podejmowane wszelkiego typu działania  marketingu internetowego, sprawiające, że marka zaczyna być rozpoznawalna. Nie ma drugiego medium, które oferowałoby tak szeroki wachlarz możliwości, jak internet. Od banerów reklamowych w rozmaitych formatach, spotów audio i video, aż po blogi firmowe, portale społecznościowe czy artykuły sponsorowane umieszczane na specjalistycznych portalach. (…)

Tomasz Jańczak

Czytaj cały artykuł w DARMOWYM WYDANIU BEAUTY INSPIRATION 1/2015

Facebook

YouTube