Polska premiera nowej linii Red-Out od Repechage

1a5 listopada w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyła się premiera nowej linii kosmetycznej Red Out marki Repechage. Prezentację nowego produktu poprowadziła Lydia Sarfati, założycielka i właścicielka marki Repechage.

Linia kosmetyków Red Out dedykowana jest dla cery wrażliwej, naczyniowej i z trądzikiem różowatym. Spotkała się z dużym zainteresowaniem już w ponad 42 krajach. Swoją popularność zawdzięcza między innymi nowoczesnemu zastosowaniu w jej składzie antyoksydantów oraz mikrosrebra. Podczas spotkania Lydia Sarfati zaprezentowała też inną nowość – produkt Mineral Face Shield, mineralną tarczę ochronną, będącą prawdziwym zabezpieczeniem skóry przed szkodliwym działaniem UV i czynnikami środowiska.

2a

Uczestnicy spotkania premier mieli też możliwość osobistego spotkania z Lydią Sarfati, która chętnie dzieliła się swoimi doświadczeniami oraz podpisywała uczestnikom spotkania swoją książkę – „Sukces w Twoich Rękach”.

Marka Repechage to amerykański pionier w użyciu alg morskich w kosmetykach. Firma zajmuje się produkcją produktów i zabiegów profesjonalnych i do pielęgnacji domowej. 

3a

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube