Salon na Facebooku, czyli jak promować swoją firmę w social mediach

Salon na facebooku825Facebook niezmiennie utrzymuje status najpopularniejszego kanału social media. Dziś nie mieć swojej strony na Facebooku, to jak nie istnieć w internecie. Dla branży hair&beauty ten temat jest szczególnie ważny, bo ze statystyk wynika, że ponad 4,6 mln osób w portalu interesuje się dbaniem o swój wygląd, obserwuje strony salonów piękności, kosmetyków oraz spa.

Utworzenie strony i dodanie kilku zdjęć nie oznacza jednak, że aktywnie promujemy salon i  jego usługi. Facebook daje dużo większe możliwości, ale wymaga też pewnej wiedzy. To dynamiczny serwis, który nieustannie zmienia zasady wyświetlania postów, dodaje nowe usługi, czy sposoby dotarcia do potencjalnego klienta.

W Akademii Versum ukazał się właśnie obszerny materiał, który krok po kroku prezentuje, w jaki sposób założyć i jak potem promować fanpage salonu. W nowej lekcji można znaleźć m.in. cenne i praktyczne porady, przykłady tworzenia wydarzeń, czy reklam lub linki do narzędzi, które można wykorzystać przy tworzeniu zdjęć i grafik.

Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: http://www.akademiaversum.pl/promocja-salonu-na-facebooku/

Materiał został opracowany przez Łukasza Dębskiego. Aktywnego trenera i specjalistę w obszarze social mediów, związanego m.in. z serwisem Socjomania.

Facebook

YouTube