SZKOLENIE MARKETINGOWE

wiadomości BABOR (1)Na początku kwietnia BIO-KOSMETYKA®, wyłączny dystrybutor marki BABOR w Polsce, zorganizowała konferencję dla właścicieli salonów kosmetycznych i ośrodków spa. Było to jedno z licznych spotkań zaplanowanych na bieżący rok w związku z obchodami 60-lecia marki BABOR.

Przedstawiono plan marketingowy na najbliższe miesiące oraz wiosenne nowości w ofercie firmy, m.in. limitowaną serię oliwki hydrofilnej w jubileuszowej puszce, sezonowe kosmetyki do makijażu w soczyście owocowych kolorach oraz promocyjną edycję ampułek. Duże zainteresowanie wzbudziła prezentacja BABOR CITY, przyrównująca asortyment firmy do dobrze funkcjonującego miasta.

wiadomości BABOR (3)Gościem specjalnym spotkania był profesor Henryk Mruk, uznany specjalista w zakresie szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Profesor wygłosił obszerny wykład o metodach pozyskiwania i utrzymania klienta w gabinecie kosmetycznym, prezentując go z humorem i okraszając anegdotami. Niezwykle ciekawym punktem prelekcji były aspekty niezwiązane bezpośrednio z marką i usługą, a odgrywające kluczową rolę przy wyborze gabinetu przez klienta.

Zarówno forma przekazu, jak i tematyka szkolenia, zostały entuzjastycznie przyjęte przez uczestników. BIO-KOSMETYKA® upominkami podziękowała wszystkim za przyjęcie zaproszenia. Ukoronowaniem spotkania był wspólny lunch.

www.babor.pl

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube