Szkolenie w twoim gabinecie

Zamów szkolenie do twego hotelu lub salonu urody, medycyny estetycznej, day spa. Twoi pracownicy otrzymają konkretną wiedzę o tym jak rozmawiać z klientem i proponować mu dodatkowe produkty i usługi, by zadowolony klient z chęcią korzystał z twojej oferty i polecał cię swoim znajomym.

 

Jeżeli:

  • Czujesz, że twoi pracownicy mogliby osiągać więcej, ale nie są wystarczająco efektywni?
  • Tylko część twoich klientów wraca po kolejne usługi i produkty?
  • Twój zespół umie mówić tylko: „nie da się”, „klientka nie była zainteresowana”, „ja zrobiłam wszystko dobrze, to klient…”
  • Próbowałeś wielu sposobów na to by zmotywować zespół do działania, ale wciąż jest tak samo?
  • Klienci są zadowoleni z jakości usług, ale niewielu z nich poleca twój salon znajomym?
  •  Jesteś dobrym specjalistą, ale nauczanie i zarządzanie okazało się dla ciebie dużym wyzwaniem

 

 1391494KTO POWINIEN UCZESTNICZYĆ W TAKIM SZKOLENIU?

  • recepcja hotelowa i spa
  • kosmetyczki
  • terapeuci spa, masażyści
  • każdy pracownik, który ma kontakt z klientem

 

 

CZEGO NAUCZĄ SIE TWOI PRACOWNICY?

1. Ile wart jest każdy klient, który przekracza próg twego hotelu i salonu

– za wszelką cenę staraj się by dobrze wspominał twoją obsługę, by nie mógł się doczekać by do ciebie wrócić

2. Jak efektywnie prezentować ofertę i polecać produkty i usługi spa/hotelu

– sprawdź jak łatwo można zmienić nastawienie klienta, by sam chciał kupować

3. Jak profesjonalnie obsługiwać klienta i gościa.

– tak, by zadowolony klient czuł twoją gościnność, chciał wracać i polecać znajomym

4. Jak rozmawiać z klientem

– odkryj, że słowa mają znaczenie, by zainteresować klienta ofertą i czuć się doradcą a nie sprzedawcą

 

ZAMÓW SZKOLENIE, KTÓRE BĘDZIE:

• DOPASOWANE

do twojego czasu pracy i w takim momencie, gdy możesz sobie pozwolić na skierowanie uwagi pracowników na szkolenia

• PRZYGOTOWANE

przez trenera, który poprzez najefektywniejsze metody szkoleniowe uczy radzenia sobie nawet z najtrudniejszym klientem

• OSADZONE w twojej rzeczywistości

do twego rodzaju klientów, do codziennych problemów twoich pracowników1391408

• MIERZALNE

– dzięki temu, że na szkoleniu tworzę 4 tygodniowy plan działania i wprowadzania zdobyte wiedzy do bezpośredniej pracy z klientem, można łatwo stwierdzić, które zachowania przyczyniają się do zwiększania sprzedaży spa lub hotelu

• TRWAŁE

– oprócz szkolenia pracownicy będą powtarzać materiał i wprowadzać w życie nową wiedzę zgodnie z 4- tygodniowym PLANEM DZIAŁANIA pod okiem trenera

• ATRAKCYJNE

– zadaniem trenera jest nie tylko nauczenie nowych umiejętności, ale także zadbanie o to by forma szkoleniowa przekonała nawet najbardziej opornego pracownika do własnego rozwoju

• O WIDOCZNYCH I NATYCHMIASTOWYCH REZULTATACH

– wiedza zostaje podana w tak prosty sposób, by uczestnik od razu po szkoleniu mógł ją zastosować w kontakcie z każdym klientem

 

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES SZKOLENIA:

1. Ile wart jest każdy klient, który przekracza próg twego hotelu i salonu

– za wszelką cenę staraj się by dobrze wspominał twoją obsługę, by nie mógł się doczekać by do ciebie wrócić

  • Ile tracisz jeżeli klient nie będzie zadowolony lub przyjdzie tylko na jedną usługę
  • Jak pracować z klientami, którzy przynajmniej raz skorzystali z twojej oferty

 2. Jak efektywnie prezentować ofertę i polecać produkty i usługi spa/hotelu

– sprawdź jak łatwo można zmienić nastawienie klienta, by sam chciał kupować

  • Jak polecać dodatkowe usługi salonu/hotelu
  • Jak skłaniać klienta/gościa do szybszego podejmowania decyzji o dodatkowym zakupie
  • Jak stosować proste i skuteczne techniki sprzedaży
  • Jak proponować każdemu klientowi/gościowi skorzystanie z dodatkowych usług
  • Jak zyskać przychylność klienta/gościa
  • Jak zachęcać klienta/gościa do skorzystania z oferty salonu/hotelu
  • Jak zamieniać rezerwacje wstępne na faktyczne
  • Jak łatwo przekonywać klienta/gościa do kolejnych zamówień

3. Jak profesjonalnie obsługiwać klienta i gościa

– tak, by zadowolony klient czuł twoją gościnność, chciał wracać i polecać znajomym

  • Jak rozpoznać oczekiwania i potrzeby klientów spa/gości hotelowych
  • Jakich kluczowych zwrotów używać w kontakcie z klientem spa/gościem hotelowym
  • Jakie są pożądane i zakazane zachowania w relacjach z klientem spa/gościem hotelowym
  • Co sprawia, że klient/gość decyduje się na dodatkowy zakup czy skorzystanie z kolejnych usług salonu/ośrodka
  • Jak rozpoznać co jest ważne dla klienta (rozpoznawanie motywów zakupowych) i odpowiadać na jego potrzeby
  • Jak dostosować się do klienta/gościa aby wzbudzić jego sympatię (zachowania, zwroty, komunikacja niewerbalna)
  • Jak postępować z różnymi typami charakterologicznymi klientów, szczególnie z klientem trudnym i wymagającym
  • Jak nawiązywać dobrą relację z klientem spa/gościem hotelowym od pierwszego kontaktu
  • Jak prawidłowych zachowywać się w stosunku do klienta/gościa by wzbudzić jego zaufanie

 4. Jak rozmawiać z klientem

– odkryj, że słowa mają znaczenie by zainteresować klienta ofertą i czuć się doradcą a nie sprzedawcą

  • Jakie stosować schematy językowe by zwiększyć sprzedaż i uzyskać dobre porozumienie z klientem/gościem
  • Jak komunikować się językiem korzyści
  • Jakie stwierdzenia negatywnie oddziaływają na porozumienie z klientem spa/gościem hotelowym i jak zamienić je na pozytywne
  • Jak angażować klienta/gościa w rozmowę poprzez zadawanie pytań
  • Jak obsługiwać reklamacje i trudnego klienta
  • Jak prowadzić rozmowy telefoniczne i korespondencję mailową z klientem spa/gościem hotelowym
  • Jak przełamać własny strach przed posądzeniem o zbytnią natarczywość przy zachęcaniu do dodatkowych produktów i usług
  • Jak radzić sobie z obiekcjami klientów spa/gości hotelowych
  • Jak prosto prosić o polecanie salonu/hotelu

 

SCHEMAT PRACY TRENERA Z ZAMAWIAJĄCYM SZKOLENIE:

schemat

 

Daj nam znać, jaka tematyka Cię interesuje, a pomożemy Ci dobrać odpowiedni zakres szkolenia. 

Zobacz też na: SZKOLENIA.SPAINSTYTUT.PL

e-mail: m.goldowska@spainstytut.pl

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube