V10 – multifunkcyjna rewolucja w twoim gabinecie!

V10 to najnowsze urządzenie uznanej marki Viora, które za sprawą firmy Nova Group jest już dostępne w Polsce. V10 jest jedyną platformą, z pełną wydajnością technologii CORE, która umożliwia przeprowadzenie takich zaawansowanych i pożądanych przez klientów zabiegów, jak: frakcjonowanie RF, modelowanie sylwetki, redukowanie cellulitu, lifting twarzy, jak również zabiegi waginalne. Dzięki połączeniu wielu technologii w jednym urządzeniu, multiplatforma V10 pozwoli Ci odpowiedzieć na różnorodne potrzeby klientów i zaoferować bardzo szeroki zakres zabiegów!

Efekt 7 zabiegów z wykorzystaniem urządzenia V10.

Wykorzystanie właściwości fali elektromagnetycznej w estetyce opiera się na zdolności fali do rozgrzewania sieci podskórnej włókien kolagenu i elastyny, co prowadzi do ich skręcania i kurczenia się, a w efekcie — do poprawy napięcia i elastyczności skóry. Dla osiągnięcia tego celu konieczna jest możliwość kontrolowania głębokości rozgrzewania, ponieważ różne niedoskonałości estetyczne powstają na różnych poziomach skóry, ponadto grubość powłok skórnych na różnych obszarach anatomicznych znacznie się różni.

Kontrola głębokości rozgrzewania jest szczególnie istotna i przydatna w systemach przeznaczonych do zabiegów na skórze ciała i twarzy. W urządzeniu V10 zastosowano prawnie zastrzeżoną głowicę V-FORM, wykorzystującą 3 częstotliwości pracujące niezależnie lub wspólnie. Pozwala to indywidualizować głębokość pracy, w zależności od wskazań.

Krótsze częstotliwości penetrują głębiej, a dłuższe — płycej. Projektując głowice zabiegowe, marka Viora za jeden z priorytetów postawiła sobie bezpieczeństwo pracy. Dlatego też głowica została wyposażona w specjalny tryb pracy Antyburns — kontrolowane doprowadzanie energii elektromagnetycznej w głąb tkanki, bez ryzyka poparzeń.

Dodatkowo zainstalowany w głowicy termometr pozwala na precyzyjną i bezpieczną pracę z urządzeniem w trakcie całej sesji zabiegowej. Głowica V-ST, wykorzystująca technologię CORE, jest doskonałym narzędziem w zabiegach poprawy napięcia skóry, redukcji zmarszczek, w dowolnym obszarze zabiegowym, jak również w zabiegach poprawy wyglądu kobiecych stref intymnych. Idealnym dopełnieniem platformy jest głowica frakcyjna V-FR, oparta na technologii SVC, która oferuje mniej bolesne, bezpieczniejsze i kontrolowane zabiegi (dla korzyści operatora i pacjenta), oferując doskonałe rezultaty w zakresie resurfacingu i odmładzania skóry.

Marka Viora od wielu lat specjalizuje się w dostarczaniu najbardziej zaawansowanych technologii z dziedziny medycyny. Obecnie wprowadzone innowacyjne rozwiązanie pozwala na zaproponowanie klientom szerokiego spectrum innowacyjnych zabiegów wykonywanych na jednym urządzeniu. V10 to technologia, która pozwoli Ci zdeklasować konkurencję i pozyskać grono lojalnych, zadowolonych klientów!

www.novagroup.pl


Firma Nova Group jest liderem wśród polskich medycyny estetycznej, spa i kosmetycznej. Oferujemy całościową obsługę klientów instytucjonalnych – od etapu doradztwa, poprzez realizację – po obsługę posprzedażową. Największymi atutami Nova Group są bogate doświadczenie – istnieje na rynku od 1984 roku – oraz dogłębna znajomość branży, poparta kilkudziesięcioma referencjami.

Marki z portfolio Nova Group zdobyły wiele prestiżowych nagród, m.in:

Wybór Redakcji Glamour Glammies 2017, Glammies 2016 i 2015, Best Beauty Buys2016 i 2015, Beauty Forum Awards 2017, Beauty Premium 2016, 2015 i 2014, LNE Inspiracje 2017 i 2016, Inspiracje Roku Beauty Inspiration 2017, 2016, 2015, 2014 oraz Złoty Krokus 2013.

Jako wiodący dostawca kosmetyków profesjonalnych oraz wysokiej klasy wyposażenia, w swoim portfolio Nova Group posiada najlepsze produkty światowych marek:

• Kosmetologia i medycyna estetyczna: Asclepion, Viora, Daeyang, Seoulin Medicare, SNJ

• Kosmetyka: Maria Galland, Skeyndor, Arosha, Kurland

• Sprzęt do spa i wellness: Gharieni, Kurland (Haslauer), Trautwein

• Solaria: megaSun, Luxura, Lighttech

• Fitness – Salter

Nova Group dużą wagę przywiązuje do śledzenia i nieustannego wdrażania innowacji w zakresie oferty. W czasach rosnącej konkurencyjności, kluczem do odniesienia sukcesu na rynku jest już nie tylko analizowanie potrzeb klientów, ale przede wszystkim – wyprzedzanie ich. Przemyślana inwestycja to decyzja o współpracy z partnerem, za którym stoją: doświadczenie, know-how, rozpoznawalne marki i co najważniejsze – wiedza na temat tego, czego klienci oczekiwać będą w przyszłości.


 

Facebook

YouTube