Wielokanałowość i szybki efekt

Mariusz Nieścior redaktor naczelny Beauty Inspiration

Mariusz Nieścior
redaktor naczelny Beauty Inspiration

Dziś musisz być widoczny ze swoją ofertą niemalże wszędzie. Najnowsze badania skuteczności działań marketingowych mówią, że aby zainteresować dziś klienta, należy dotrzeć do niego z informacją z co najmniej pięciu różnych źródeł. Tak więc większą gwarancję pozyskania klienta będzie miał salon, który komunikuje się z nim, wykorzystując: polecenia klientów, reklamę prasową, reklamę adwords, promocję w social mediach i komunikację mailingową niż ten, który ogranicza się tylko np. do banneru outdorowego. Wielość dostępnych dziś kanałów reklamowych powoduje dylemat, które z nich wybrać? Które będą najbardziej efektywne dla budżetu, jakim dysponujemy? Oczywiście tradycyjnie już staramy się pomóc i zainspirować do poradzenia sobie z tym dylematem.

To wydanie w części biznesowej poświęciliśmy analizie najważniejszego dziś kanału komunikacji marketingowej z klientami – internetowi. Oczywiście ten kanał oferuje też szeroki wachlarz form reklamowych. My jednak wybraliśmy sześć metod, które według naszych analiz są najbardziej efektywne w rzeczywistości usług beauty i spa. Przybliżamy zasady działania i dobre praktyki budowy witryny internetowej, komunikacji e-mailingowej, blogów, obecności w social media, videomarketingu. Szczególną uwagę zwracamy na najnowszy trend – łączenie kampanii reklamowej w dwóch najistotniejszych dziś kanałach jakimi są google i facebook. Mamy nadzieję, że lektura tematu wydania pomoże Państwu wybrać rozwiązania, które byłyby najbardziej odpowiednie dla waszego biznesu.

Pozostając w temacie, polecamy też Państwa uwadze naszą coroczną konferencję, którą w tym roku poświęcamy właśnie temu zagadnieniu – „Nowy marketing beauty – najnowsze strategie pozyskiwania klientów”. Jak co roku przygotowaliśmy bardzo mocny zestaw tematów i najlepszych ekspertów-praktyków. Tego wydarzenia nie możesz ominąć. Zapraszamy serdecznie.

To nie koniec „gorących” rynkowych tematów w tym wydaniu. Drugą, specjalistyczną część magazynu, poświęcamy najbardziej rozwijającemu się segmentowi rynku, jakim jest medycyna estetyczna. Szybki efekt, który zapewnia powoduje, że rozwiązania w niej stosowane wdrażane są już nawet w hotelach destination spa. Na szczęście nie odbywa się to kosztem infrastruktury i oferty spa. Jak pokazuje doświadczenie wielu hoteli, infrastruktura spa i medycyny estetycznej mogą stanowić symbiotyczny duet zapewniający większą trakcyjność w oczach klienta. Zachęcamy więc do zapoznania się z „gorącymi tematami” w medycynie estetycznej, analizami i zestawieniami, które dla Państwa przygotowaliśmy. Mamy nadzieję, że staną się one inspiracją dla Waszych biznesów.

Mariusz Nieścior

Beauty Inspirations 2/2015 – wydanie drukowane / e-wydanie

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube