Współpraca szyta na miarę

ModelkaKosmoprof to marka, która podkreśla znaczenie budowania długofalowych relacji z partnerami – ośrodkami spa, klinikami medycyny estetycznej i gabinetami kosmetycznymi. Poszukuje efektywnych sposobów wspierania profesjonalistów i rozwoju rynku kosmetologicznego. Wyrazem takiego spojrzenia na kwestię współpracy jest budowanie oferty w oparciu o rozwiązania precyzyjnie dostosowane do charakteru konkretnego miejsca – jego profilu, historii czy otoczenia. Jest to możliwe dzięki zespołowi wszechstronnych specjalistów rynku spa oraz szerokiemu portfolio marek pielęgnacyjnych.

Kosmoprof to jedna z najbardziej znanych i docenianych marek na polskim rynku kosmetologicznym. Od ponad 13 lat jej założyciele koncentrują się na wprowadzaniu do Polski najlepszych światowych rozwiązań estetycznych oraz oferowaniu najciekawszych profesjonalnych produktów kosmetycznych. Kosmoprof podkreśla znaczenie budowania długofalowych relacji z partnerami – ośrodkami spa, klinikami medycyny estetycznej i gabinetami kosmetycznymi. Wyrazem takiego spojrzenia na kwestię współpracy jest budowanie oferty w oparciu o rozwiązania precyzyjnie dostosowane do charakteru konkretnego miejsca – jego profilu, historii czy otoczenia. Jest to możliwe dzięki zespołowi wszechstronnych specjalistów rynku spa oraz szerokiemu portfolio marek pielęgnacyjnych. Dzięki dostępowi do rozwiązań prestiżowych marek pielęgnacyjnych oraz własnemu know-how, firma proponuje znaczące wsparcie w zakresie kreowania kompleksowych usług spa. Współpraca z obiektami beauty odbywa się w oparciu o trzy światowej klasy rozwiązania kosmetyczne.

BiolineBioline

To prestiżowa marka kosmetyczna – jeden z liderów włoskiego rynku kosmetologicznego. Zaawansowane formuły kosmetyczne łączą osiągnięcia nauki, technologie medyczne i odkrycia w świecie roślin. Proponuje innowacyjne koncepcje pielęgnacyjne oraz kompleksowe zabiegi na twarz i ciało. Posiada szczególne osiągnięcia w dziedzinie pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Marka dedykowana jest funkcjonalnej pielęgnacji holistycznej – jest obecna w najbardziej ekskluzywnych spa, luksusowych hotelach, day spa i gabinetach kosmetycznych w Polsce.

Intraceuticals1Intraceuticals

Znana na całym świecie, zaawansowana metoda nieinwazyjnej rewitalizacji i odmładzania skóry. Rekomendowana przez ekspertów i doceniana przez największe gwiazdy. To innowacyjna technologia hiperbarycznego tlenu, służąca wprowadzaniu w skórę skoncentrowanych składników aktywnych. Zapewnia efekt natychmiastowego wygładzenia i odświeżenia skóry. Intraceuticals  zostało stworzone do rozszerzenia menu zabiegowego, inspirowanego efektywnością medycyny estetycznej – zabieg doceniany jest szczególnie w klinikach medycyny estetycznej, ośrodkach medical day spa i specjalistycznych gabinetach kosmetycznych.

SelvertSelvert Thermal

Realizuje ideę naturalnego podejście do eksperckiej pielęgnacji skóry. Filozofia marki została oparta na szwajcarskim koncepcie pielęgnacji, w którym wykorzystano bogactwo składników roślinnych przy adaptacji najnowszych osiągnięć naukowych. Szerokie spektrum możliwości pozwala na indywidualne komponowanie zabiegów. Marka doceniona przez liczne salony kosmetyczne, prestiżowe spa, day spa i instytucje profesjonalnej pielęgnacji.

KOSMOPROF W PRAKTYCE

Wśród wielu obiektów w Polsce, które zdecydowały się na współpracę właśnie z marką Kosmoprof, znalazł się Hotel  Arka Medical SPA****. Kompleksowa współpraca ekspertów Kosmoprof ze znanym, kołobrzeskim ośrodkiem opiera się na tworzeniu, wspieraniu rozwoju i rozszerzaniu możliwości pielęgnacyjnych Galerii Spa.

3Konsultacje i ciągłe doskonalenie

Pierwszym elementem współpracy jest doradztwo i prowadzenie stałych konsultacji w zakresie poszerzania usług pielęgnacyjnych. Zespół doświadczonych ekspertów Kosmoprof zaangażowany jest w proces współtworzenia menu zabiegowego oraz opracowywania najatrakcyjniejszych programów promocyjnych. Działania podejmowane razem z zespołem Galerii Spa mają na celu kreowanie wyróżniającej się bazy zabiegowej – dostosowanej do charakteru miejsca i oczekiwań gości hotelu. Co ważne, w toku realizacji projektu menu zabiegowe poddawane jest ciągłej ocenie, modyfikacji i udoskonalaniu – w taki sposób, aby cały czas stanowiło możliwie najbardziej unikalną część oferty miejsca.

1Szkolenia

W naturalny sposób łączy się to z drugim elementem współpracy – czyli programem profesjonalnych szkoleń dla personelu spa, prowadzonych przez wykwalifikowanych trenerów Kosmoprof i partnerów firmy. Sesje szkoleniowe i doszkalające odbywają się kilka razy w roku. Stałe doskonalenie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji przez zespół Galerii Spa gwarantuje najwyższą jakość usług i zadowolenie klientów. W ramach programu szkoleń Kosmoprof prowadzi również zajęcia z zakresu skutecznych technik sprzedaży produktów do pielęgnacji domowej.

Promocja

Kosmoprof wspiera również organizowane przez Hotel Arka Medical Spa**** specjalne eventy oraz wyjątkowe akcje promocyjne. Ideą projektów jest zaangażowanie gości hotelu w uczestnictwo w akcjach diagnostycznych i prezentacjach zabiegów oraz zaproszenie do skorzystania z dedykowanych ofert usług spa czy pakietów podarunkowych.

www.kosmoprof.pl

Artykuł pochodzi ze Spa Inspirations 2/2014 – wydanie drukowane / e-wydanie

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube