Wybielanie coraz popularniejsze

KEO

Keo Vinyou, CEO marki Magic White

si: Od kiedy możemy mówić o trendzie, w którym kosmetyka zaczęła również obejmować dbałość o piękny uśmiech?

Keo Vinyou: Właściwie wybielanie zębów w gabinetach kosmetycznych zaczęło się w momencie, kiedy technologie te stały się dostępne dla wszystkich. Oczywiście jest to zabieg zupełnie inny niż stomatologiczny. Właściwie przygotowaliśmy prostą procedurę, która może być wykonywana przez każdą z kosmetyczek. Procedurę łatwą i szybką w użyciu. Również cena takiego zabiegu jest atrakcyjna. To także jeden z powodów, dzięki któremu zabieg ten stał się modny.

si: Jak Pan ocenia tendencje światowe – czy rynek spa już „na stałe” przyjął ofertę kosmetycznego wybielania zębów do swojego menu?

KV: Właściwie wszyscy chcą mieć białe zęby, zarówno starsi, jak i młodsi, kobiety i mężczyźni. Wszyscy bez wyjątku. Z technologią bez bólu, bez nadwrażliwości, bez nadtlenku, to szybki proces, który trwa 21 minut. Większość klientów profesjonalnych gabinetów szuka czegoś nowego, więc rynek niejako oczekuje tego rodzaju kuracji. Klienci coraz częściej szukają salonu kosmetycznego, który posiada w ofercie takie zabiegi. Jeśli jesteś właścicielem obiektu beauty, a nie masz w ofercie wybielania zębów – straciłeś okazję na biznes i dodatkowy dochód.

si: Jak szeroka jest obecnie siatka dystrybucyjna koncepcji Magic White na świecie? W ilu krajach są Państwo z tym produktem?

KV: Eksportujemy go do 17 krajów na świecie. Każdy kraj ma kilku agentów lub dystrybutorów, którzy sprzedają produkty salonom kosmetycznym.

si: Czy uważa Pan, że polski rynek dobrze przyjął ten produkt?
KV: Tak jak wspomniałem, nie znam nikogo, kto nie chciałby mieć białych zębów. W Polsce także obserwuję wzrost zainteresowania tego typu zabiegami. Szanse na dynamiczny rozwój tej marki zdają się rosnąć, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że produkt ten jest naturalny i bezpieczny.

si: Jakie są główne zalety metody kosmetycznego wybielania zębów w stosunku do metod dentystycznych?
KV: Żel, który wykorzystujemy w zabiegu wybielania nie zawiera żadnych środków ściernych, jak np. nadtlenek wodoru. Dlatego wybielanie odbywa się komfortowo, bez bólu. To jest klucz do sukcesu! Komisja Europejska nie zezwoliła dentystom na używanie nadtlenku wodoru o stężeniu powyżej 6%, ponieważ jest to bolesne i złe dla zębów.

si: Czy salon, chcący wprowadzić u siebie koncepcję Magic White, musi spełnić jakieś konkretne  warunki?

KV: Musi zostać przeszkolony przez nasz personel lub oficjalnego przedstawiciela. Poza tym nie ma żadnych specjalnych warunków, ponieważ jest to produkt zastosowania kosmetycznego. Obowiązuje  tu zasada swobodnego korzystania w sferze profesjonalnego rynku.

si: Jakie wytypowałby Pan korzyści dla salonu, wynikające z wprowadzenia metody Magic White do oferty?

KV: Przede wszystkim jest to szansa na rozszerzenie dotychczasowej oferty o popularne zabiegi i możliwość podarowania innym pięknego uśmiechu. To naprawdę dobry biznes.

si: Rynek spa w Polsce dopiero odkrywa potencjał specjalizacji „dental spa”. Czy w innych krajach, w  których obecne jest  Magic White, udział tej specjalizacji w rynku jest dużo większy?
KV: Z pewnością, na każdym obszarze świata działa dużo salonów kosmetycznych. Nasz dystrybutor wiedział, że w salonach kosmetycznych drzemie duży potencjał. To jest wciąż nowe, a nowości są w cenie.

si: Jak Pan ocenia potencjał rozwoju tej metody – czy możemy się spodziewać, że w przyszłości kosmetyczne wybielanie zębów będzie w salonach tak powszechne, jak manicure?

KV: Jeśli skalkuluje się liczbę ludzi w każdym kraju, to łatwo zrozumie się że szanse potencjalnego  rozwoju są bardzo duże. Każdy człowiek może być potencjalnym klientem. Jeżeli weźmiesz 10% rynku z 10 milionów ludzi, to oznacza 100 000 osób. To jest to, co można osiągnąć w rok. Ale tam jest nadal 90% potencjalnych klientów. Nadal masz pracę do zrobienia.

Dziękuję za rozmowę. 

Rozmawiał: Mariusz Nieścior

Artykuł pochodzi ze Spa Inspirations 2/2014 – wydanie drukowane / e-wydanie

Skontaktuj się z nami!

Facebook

YouTube