Zostań salonem Dr.Belter!

Dr Belter (2) Dr Belter (1)Nowoczesny salon kosmetyczny potrzebuje solidnego wparcia marketingowego i doświadczonego partnera, z pomocą którego będzie nieustannie się rozwijać. Firma Dr.Belter Cosmetic to ekspert w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji skóry. Od wielu lat współpracuje z salonami kosmetycznymi i centrami spa z całego świata, pomagając im w osiąganiu sukcesów. Poza najwyższej jakości produktami do twarzy i ciała, ta niemiecka marka oferuje także szereg rozwiązań, gotowych do wdrożenia w gabinecie.

Na co mogą liczyć gabinety współpracujące z Dr.Belter Cosmetic? Przede wszystkim na wyjątkową obsługę specjalistów  z dziedziny kosmetologii, sprzedaży i nowoczesnego zarządzania. Do przywilejów stałego klienta należy zarówno atrakcyjny system rabatowy, swobodny dostęp do bogatego pakietu materiałów marketingowych, jak i indywidualne doradztwo w zakresie codziennego funkcjonowania salonu oraz akcji marketingowych. Oprawa wizualna jest kwestią niezwykle istotną, często decydującą o skorzystaniu z usług salonu – dlatego firma wprowadziła projekt partnerski Dr.Belter, m.in. Brand Book z gotowymi projektami oznakowania gabinetu z zewnątrz i wewnątrz lokalu.

Poza tym, firma zapewnia pokaźną bazę materiałów graficznych, które salon może wykorzystać na swojej stronie internetowej, w różnego rodzaju materiałach reklamowych czy fanpage’u. W grę wchodzi również indywidualna pomoc, np. przy projektach witryn czy oklejaniu samochodów. Już na starcie współpracy z Dr.Belter, salon może liczyć na duże wsparcie merytoryczne dla personelu i   management – m.in. darmowe szkolenia z zakresu zakupionych produktów oraz zniżki na szkolenia wyjazdowe i marketingowo-sprzedażowe. Firma zapewnia także bilety wstępu na ważne wydarzenia branżowe i bezpłatną prenumeratę pism kosmetologicznych. Po roku działania wspólnie z Dr.Belter, gabinetowi  przysługują  kolejne przywileje – dodatkowe rabaty, indywidualne szkolenia reedukacyjne, jak również pomoc  w organizacji dni otwartych w salonie.

www.belter.pl

Artykuł pochodzi z Beauty Inspiration 2/2016 – wydanie drukowane/e-wydanie

Facebook

YouTube