Akademia managera salonu beauty i spa

Jeśli chcesz prowadzić dochodowy biznes w branży beauty lub spa, musisz wiedzieć, jak sprzedawać swoje usługi, zwiększać sprzedaż i zarządzać zespołem. Akademia Menedżera może dać ci kompletną wiedzę, której potrzebujesz, aby odnieść sukces, a doświadczeni trenerzy zapewnią ci narzędzia i techniki gotowe do użycia. Po zakończeniu szkolenia otrzymasz również prestiżowy certyfikat.

Trenerka biznesu spa i beauty oraz doświadczona trenerka w dziedzinie sprzedaży usług i towarów w salonach i spa, marketingu i motywowania pracowników poprowadzi szkolenie. Jest autorką książek branżowych oraz podręczników szkoleniowych dla kadry zarządzającej i profesjonalistów z branży beauty. Prowadzi otwarte i prywatne szkolenia dla ośrodków spa, salonów kosmetycznych i firm oferujących rozwiązania dla salonów i spa.

MARKETING BEAUTY – zdobywanie klientów i zwiększanie obrotu

Może Cię zainteresować, jeżeli szukasz nowych metod pozyskiwania konsumentów i zwiększania sprzedaży kosmetyków oraz zabiegów, a także jeśli musisz opracować plan marketingowy na cały rok i zastanowić się, jakie promocje możesz przeprowadzić w ciągu roku. Ponadto chcesz zwiększyć zaufanie ludzi do swoich umiejętności jako specjalisty poprzez zwiększenie zaufania do siebie.

W programie szkolenia:

  • W salonie i spa zawsze szukamy sposobów na pozyskanie nowych klientów. Przygotowujemy promocje, które działają stale lub okazjonalnie, w zależności od tego, co będzie najbardziej skuteczne. Mamy też system poleceń, który zachęca obecnych klientów do przyprowadzania znajomych, a także programy lojalnościowe, dzięki którym ludzie wracają. W wolniejszych miesiącach skupiamy się szczególnie na zapełnieniu grafiku, aby móc kontynuować świadczenie usług przez cały rok!
  • Zwiększanie sprzedaży – tworzenie jedynej w swoim rodzaju i atrakcyjnej oferty – zasady tworzenia atrakcyjnych pakietów.
  • Komunikacja marketingowa – wykorzystanie Facebooka do zwiększenia zaangażowania poprzez atrakcyjne materiały, tworzenie treści SMS-ów i e-maili oraz metody ich dostarczania.

BEAUTY EXPERT – polecanie, doradzanie, sprzedaż

Jeśli któreś z poniższych zagadnień brzmi dla ciebie interesująco, to ten kurs jest dla ciebie idealny: Chcesz znaleźć niezawodną metodę zwiększenia sprzedaży zabiegów. Chcesz zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez zwiększenie sprzedaży kosmetyków Potrzebujesz materiałów dydaktycznych na temat tego, jak skutecznie sprzedawać w zespole.

W programie szkolenia:

  • Jako doradca ds. sprzedaży w salonach kosmetycznych i spa aktywnie słuchamy klientów, aby określić ich potrzeby, a następnie zaproponować dalsze zabiegi lub kosmetyki do pielęgnacji domowej, które mogą ich zainteresować.
  • Techniki sprzedaży. Skuteczne sugerowanie dalszych zabiegów i produktów do pielęgnacji domowej. Pytania pomagające sugerować dalsze zabiegi i produkty. Sprzedaż przez przedstawianie właściwych argumentów za zakupem, a także budowanie autorytetu w oczach klienta. Zwroty i słowa kluczowe, których należy używać w rozmowie z klientem. 
  • Pokonywanie obiekcji klientów nie musi być trudne. Niezależnie od tego, czy jest to prawdziwa obiekcja, czy wymówka, istnieją techniki, które pomogą Ci pokonać niemal każdą przeszkodę. Ucząc się i wdrażając te metody, zaczniesz błyskawicznie zamykać więcej sprzedaży!

LIDER BEAUTY – zarządzanie, motywowanie, rekrutacja

Jeśli poniższe kwestie dotyczą ciebie, to szkolenie może cię zainteresować: potrzebujesz sposobu na dotarcie do zespołu, by był bardziej zaangażowany w pracę. Chcesz stworzyć roczny plan pracy jako kierownik, opracować procedury lub przepisy dla osób, które będą pod tobą pracować.

  • Skuteczne komunikowanie się z zespołem. Przeprowadzanie rozmów motywacyjnych i oceniających. Delegowanie obowiązków. Uczenie sprzedaży. Rekrutacja i wybór pracowników. Organizowanie i przeprowadzanie spotkań pracowniczych. Rozwiązywanie konfliktów.
  • Motywacja może być finansowa lub niefinansowa. Kierowanie zespołem jest ważnym narzędziem motywowania pracowników. Coaching również może być potężnym narzędziem motywowania pracowników.
  • Określanie stawek, ustalanie zgodności i definiowanie kryteriów sukcesu dla każdego zawodnika. Śledzenie całego zespołu i upewnianie się, że dobrze sobie radzi. Tworzenie opisów stanowisk pracy, zasad i przepisów. Tworzenie kultury firmy, która zachęca pracowników do pełnego wykorzystania swojego potencjału.

Czas trwania i miejsce

Warsztaty odbędą się w salach szkoleniowych zlokalizowanych w Warszawie. Dokładny adres zostanie udostępniony na 7 dni przed ustaloną datą szkolenia, aby każdy miał czas na odpowiednie zaplanowanie dojazdu. Chcemy, aby lokalizacja była dogodna dla osób korzystających z transportu PKP.

Szkolenie odbędzie się w godzinach 10:00-17:00 i nie możemy skrócić ani wydłużyć wymaganego czasu. Jednak już od 9:30 możesz przyjść, wymienić bilet na plakietkę, napić się kawy i zjeść ciastko przed rozpoczęciem szkolenia!

Każdy bilet jest imienny, pamiętaj, aby podać imiona uczestników (jeśli kupujesz wiele biletów).

Co jest w cenie biletu?

Cena biletu obejmuje:

  • materiały szkoleniowe do sporządzania notatek i przeglądania po zakończeniu szkolenia
  • przerwy kawowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Przed zakupem biletu musisz wyrazić zgodę na publikację swojego wizerunku (w relacjach foto i wideo) w przypadku udziału w szkoleniach i warsztatach Akademii. Liczba miejsc ograniczona. Kupując bilet, zgadzasz się z regulaminem. Organizator ma prawo do zmiany terminu lub odwołania szkolenia. W takim przypadku z każdym posiadaczem biletu zostaną zawarte odrębne umowy (na jego korzyść).