Konferencja dla managerów i właścicieli salonów beauty i ośrodków spa.
Konferencja „ZYSKOWNY BIZNES BEAUTY I SPA” to czwarte z cyklu spotkań w ramach Klubu Biznesu Beauty Inspiration.
Uczestnicy konferencji
Celem konferencji jest dostarczenie przydatnych informacji o najnowszych trendach, koncepcjach i rozwiązaniach dla branży beauty i spa. Spotkanie adresowane jest wyłącznie do właścicieli i managerów ośrodków beauty i spa (hotelowych i miejskich ). Liczba uczestników – 198 osób.
Dzień pierwszy (30.05) – wykłady eksperckie + ekspozycje partnerów konferencji (wiodących firm dystrybuujących produkty i rozwiązania dla obiektów beauty i spa).
Dzień drugi (31.05) – dyskusja managerów obiektów beauty i spa. Temat: 5 elementów zyskowności /tylko 50 miejsc/
Czego dowiesz się na konferencji?
Na konferencji ZYSKOWNY BIZNES BEAUTY I SPA dowiesz się:
- jak mądrze wydawać pieniądze na marketing, by nie przepłacać
- jak podnieść zyskowność biznesu dzięki planowaniu finansowemu
- jakie wnioski wyciągać ze wzlotów i upadków innych firm
- jak i kiedy sprzedawać, by nie przegapić szansy na dodatkowy zysk
- jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki automatyzacji działań
- jak przygotować ofertę salonu i spa, by przyciągać klientów i mieć zysk
- jak podnieść rentowność swojego biznesu oraz makijaż biznesowy
- jak obudzić w sobie chęci i siłę do działania
- jak sfinansować pomysły na podniesienie swojej konkurencyjności
Dzień pierwszy
10:00 – 18:00 WYKŁADY EKSPERTÓW
10:00 –10:10 Powitanie uczestników konferencji
10:10 – 10:40 Planowanie finansowe w biznesie beauty i spa. Dlaczego jest podstawą sukcesu
Prognozowanie, budżetowanie i kontrola to trzy elementy, które pozwalają managerowi sprawdzić, czy biznes zmierza w dobrym kierunku. Sztuka polega jednak na ich umiejętnym i systematycznym stosowaniu. Jak i co planować długofalowo? Czy zakładać rezerwy bezpieczeństwa? Jak obliczać opłacalność zabiegów i promocji. Sprawdzone rozwiązania.
10:40 – 11:10 Gdyby ciężka praca popłacała, królem zwierząt byłby osioł
O technologii, a nie filozofii w działaniu managera biznesu beauty. Od marketingu, przez obsługę klientów, nadzór pracowników, aż po finanse. Poznasz konkretne narzędzia, które pozwolą ci uwolnić się od powtarzalnych, monotonnych czynności i skupić się na rozwoju salonu.
11:10 – 11:40 Kluczowe momenty sprzedaży, jak nie przegapić szansy na dodatkowy zysk
W którym momencie proponować kosmetyki i kolejne zabiegi, a kiedy poczekać na reakcję klientki? Co robić i jak prowadzić marketing salonu, by utwierdzić swoich klientów w przekonaniu, że to właśnie Ty jesteś specjalistą, któremu można zaufać. Jakie argumenty trafiają w potrzeby klientów, którzy szukają u Ciebie rozwiązania swoich problemów? Poznaj działający schemat sprzedaży w Twoim salonie i spa i stwórz swoją „checklistę”.
11:40 – 11:50 PREZENTACJA PARTNERA KONFERENCJI
12:20 – 12:50 Jak grać ofertą, żeby wygrać
Sprawdzone sposoby na to, jak sprzedawać, nie robiąc promocji. Co zrobić, aby twój zespół przestał bać się sprzedaży najdroższych zabiegów i w jaki sposób twoi klienci mogą pomóc ci zwiększyć twoje obroty.
12:50 – 13:20 Od szyldu po wystrój wnętrz – jak zadbać o aspekt wizualny salonu beauty i dlaczego jest on istotny?
Dziś znaczenie ma nie tylko profesjonalizm personelu, wykorzystywane kosmetyki czy urządzenia, ale także emocje i odczucia, jakie wzbudzamy wśród potencjalnych i obecnych klientów. Dlatego tak istotne jest, by zadbać o aspekt wizualny: zarówno materiałów promocyjnych, jak i całego wystroju salonu – to przecież niejednokrotnie na tej podstawie powstaje decyzja o tym czy w ogóle odwiedzić salon oraz pierwsze wrażenie z nim związane.
13:20 – 13:50 Jak wykorzystać potencjał mózgu, aby zwiększyć swoją efektywność i osiągać sukcesy
Wpływ najnowszych badań nad mózgiem na nasz potencjał rozwojowy. Czym są biostruktury ludzkie i co daje ich poznanie. Jak świadomie zarządzać swoją skutecznością. Co ma wpływ na sukces w życiu i biznesie.
13:50 – 14:00 PREZENTACJA PARTNERA KONFERENCJI
15:00 – 15:30 Którędy wiedzie droga na szczyt – porady i przestrogi
Nie trzeba wyjeżdżać do Paryża czy Nowego Jorku, żeby znaleźć się w day spa świadczącym usługi na najwyższym światowym poziomie. To motto, którym kierowałam się prowadząc przez 14 lat Instytut kosmetyczny w centrum Warszawy. Kulisy budowania pozycji marki instytutu kosmetycznego: jak dostrzec i rozwinąć potencjał miejsca i ludzi.
15:30 – 16:10 Wydawać pieniądze na marketing potrafi każdy. Wydawać mądrze – tych jest mniejszość
Połowa marketerów deklaruje, że nie mierzy skuteczności swoich działań reklamowych. W 2016 roku w branży beauty będzie to niedopuszczalne – tłok na rynku sprawia, że uważnie oglądamy każdą złotówkę. Czasy „partyzanckich” kampanii powoli odchodzą w przeszłość, liczy się umiejętność analizowania danych i wirtuozeria w doborze narzędzi. Jak się za to zabrać?
16:10 – 16:20 PREZENTACJA PARTNERA KONFERENCJI
16:40 – 17:10 Strategie wyjścia z impasu, czyli co zrobić, kiedy biznes nie idzie
Każda firma przeżywa swoje wzloty i upadki. Miarą sukcesu jest szybkie wychodzenie z sytuacji kryzysowych i elastyczność na zmiany zewnętrzne na niezwykle konkurencyjnym rynku beauty. Stare rozwiązania mogą już nie pasować od realiów. Potrzebujesz narzędzi do oceny twojej bieżącej sytuacji i określenia kierunku rozwoju. Należy pamiętać, że każdy duży problem podzielony na małe zadania staje się możliwy do przezwyciężenia.
17:10 – 17:40 Jak skutecznie pozyskać dotacje i dofinansowanie na projekty inwestycyjne i szkoleniowe
Możliwości pozyskania dotacji z środków UE (programy RPO, PROW, Polska Wschodnia). Możliwości pozyskania dotacji z środków swiss contribution. Zewnętrze środki na szkolenia pracowników i pracodawców. Kluczowe aspekty w zakresie aplikowania o dotacje. Zagrożenia związane z nieprawidłową realizacja projektów z dofinansowań
od 20:00 W PROGRAMIE WIECZORU:
- gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze produkty w branży spa & beauty Inspiracje Roku Beauty Inspiration,
- uroczysta kolacja przygotowana przez szefa kuchni,
- open drink bar,
- występ muzyczny.
Wstęp na galę dla posiadaczy biletu PREMIUM lub VIP.
Dzień drugi
DLA POSIADACZY BILETÓW VIP
9:30 – 15:30 Zamknięte spotkanie KLUBU BIZNESU BEAUTY INSPIRATION
Zamknięte spotkanie warsztatowo-dyskusyjne dla posiadaczy biletów VIP. Wyłącznie dla managerów i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce.
Temat dyskusji: 5 ELEMENTÓW ZYSKOWNOŚCI
Podczas spotkania omawiane będzie 5 aspektów prowadzenia biznesu, takich jak: oferta, finanse, koszty, inwestycje i promocje. Wprowadzeniem do rozmowy o każdym „elemencie zyskowności” będą przykłady rozwiązań, którymi podzielą się uznani managerowie.
FINANSE – Wynagrodzenia pracowników jako element motywowania do zwiększania sprzedaży
OFERTA – Wygrywam dzięki temu, że nie stosuję promocji zniżkowych
PROMOCJA – Co się sprawdza w promocji salonu – strategie
INWESTYCJE – Jakie inwestycje w personel mogą okazać się najkorzystniejszym rozwiązaniem
KOSZTY – Dlaczego nie stosuję utartych zasad ekonomiki przedsiębiorstwa w biznesie spa
Prelegenci to eksperci marketingu i branży beauty.